Alla inlägg den 26 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2009 22:21

Känslan av att finnas till
är den största lyckan

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2009 21:18

Jag diggar verkligen mammas pojkar, den ena är fan värre än den andra. Tror där är många tjejer som bara är där för kändisskapet och inte för kärleken.


Trodde faktiskt inte att thim skulle rösta ut helene faktiskt, men så fel kan man ha. Fast de andras val hade jag rätt på, gillade när bobby valde jane. Men nog om det.


Nu sitter jag och spelar farmville och sjunger lite, ska snart bege mig ner i sängen och läsa lite innan man somnar. Ska ju upp vid fem imorgon, ska ju jobba hos mamma lite. Känns rätt så skönt att man kan rycka in där ibland och jobba lite när de behöver folk. Sen blir det in till Malmö och träffa en kompis, titta på film och snacka lite skit. Ska faktiskt bli riktigt trevligt.


  

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2009 19:14

Sitter här vid datan nu, men tänker gå här ifrån. Med tanke på att det åskar som fan ute och jag är väldigt rädd om min data.


Kanske ska titta på tv, beror på om jag får för pappa. Annars är det biggest looser, halv åtta hos mig och sen paradise hotel som gäller.

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2009 18:35

  


Hittade ett par svinsnygga knähöga stövlar på have2have, men jag vågar inte beställa dem, med tanke på att jag har ganska så stora vader efter alla år med fotbollen. Vilket jag stör mig så enormt på faktiskt, vill ha smala och snygga ben inte stora och muskliga :/

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2009 09:25



Har pratat med mamma och pappa om att köpa ett nintendo Wii och det är inne på samma bana som mig. Fast frågan är om dem köper det eller om jag ska hjälpa till eftersom det är jag som tjatat så mycket.


Ovido - Quiz & Flashcards