Alla inlägg den 9 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 9 november 2009 22:45

Idag har jag verkligen varit off när det gäller att skriva i bloggen. Men har haft fullt upp hela dagen så har inte suttit vid datan mer än när vi spelade The sims 3.


Vaknade vid sju imorse, men lyckades somna om och jag vaknar av ett sms tjugo i åtta och det var Thessyy som skickade och sa att hennes buss var försenad. Så snacka om att jag flög upp ur sängen, slängde på mig träningskläderna, packade väskan och sen hämtade jag henne. Där efter körde vi 1 timme och 20 mins hårdträning på gymmet. Vilket vi kände av lite smått efter, men älskar den känslan.


Efter träningen var det duschen, one tree hill, the sims 3, lunch, the sims 3, laga middag, äta middag, titta på roliga historier från gris nils och sen snackade vi om allt möjligt skit. Imorgon blir det ännu en hårdträning på gymmet, är så skönt att börja dagen med det, vi tänkte även bege oss ut och gå en runda om vädert tillåtter det. Annars blir vi väl inne och flummar oss :)


Så funderar på att krypa ner i sängen, men den stora frågan är om det är så lönt eftersom jag inte är trött. Blir väl så att jag är uppe ett tag till.

Ovido - Quiz & Flashcards