Alla inlägg den 8 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2009 21:12

Har precis tittat på ensam mamma söker och det blev inte riktigt som jag tänkte mig där. Ulrika och Helena hade jag rätt på, men trodde hon andra skulle välja martin men hon valde ingen vilket förvånar mig. Men känns det inte rätt så kan man tyvärr inte göra mycket mer åt det.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, man kanske skulle ta och krypa ner i sängen och läsa lite tills man somnar. För det finns ju intte så mycket man kan göra annars. Ska ju upp vid halv åtta imorgon ca, så borde snart sov eftersom det inte blev så många timmars sömn natten till idag.


  

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2009 20:05

Efter jobbet blev det hem och äta frukost, lägga sig på soffan och vila en liten stund innan vi skulle iväg till mormor och morfar på middag, där efter begav jag mig till Vollsjö och hämtade Thessyy. Har varit med henne en lång stund idag, vilket var mycket trevligt. Sånna dagar får vi ha fler. Vi var ute och gick en runda på nästan 1mil vid 17 tiden, vilket var riktigt underbart. Imorgon har vi bestämt oss för att bege oss till gymmet och träna lite, sen där efter får vi se vad som händer.


Men nu ska jag springa ner och skära upp lite annanas och hälla upp lite kallt vatten i ett glass, sen krypa ner under en filt i soffan och titta på ensam mamma söker. Det är ju säsongs avslutning och det får man ju inte missa :) Är riktigt nyfiken över vem dom väljer faktiskt.

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2009 05:58

Så nu är man på jobbet, idag checkar jag in passagerare till Prag och dubai. Så det är full rulle till jag slutar kl 10. Men det är ganska så skönt för tiden går mycket fortare då. Fast det värsta är att man är vrål hungrig när man kommer hem vid 10.30 eftersom man har varit vaken sen kl 3.50 Har ätit en clementin och en banan så får se hur länge man står sig på det.


Ska vara hos mormor och morfar på middag kl 13 idag, så idag är det ingen rast och ingen ro. Men det är så skönt för annars sitter man bara hemma hela söndagen och gör ingenting. Därför hatar jag söndagar för det inte finns något att göra + att alla är lika sega och orkar inte hitta på något :/

Ovido - Quiz & Flashcards