Alla inlägg den 10 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 10 november 2009 18:14

Har så enormt tråkigt, finns ingenting att göra. Klarar inte av att sitta hemma och göra ingenting. Får väl sätta mig och läsa en bok eller så får jag spela lite data så tiden rinner iväg. Eller skulle man höra av sig till någon och bege sig dit på en kopp kaffe och snacka lite skit? :)



Av Rebecca Nilsson - 10 november 2009 14:08

Dagens gympass bestod av:

10 min uppvärmning på löparbandet,

3*12 på en del maskiner (Bröst, axlar, rygg, armar och mage)

Sittups

Avslutade med 10 mins interval på löparbandet.


Fy faan vad jag var svettig efter dagens träning. Visst det kanske låter äckligt men ja. Även fast träningsvärken fanns kvar så kämpade vi båda på ordentligt och sen passade vi även på att peppa varandra. Vilket man ska göra.


Nu sitter vi och spelar the sims 3, eller hon gör det nu. Hon försöker få sin gubbe på smällen men det går inte riktigt som hon vill. Jag själv passa på att låna mammas data och kolla facebook och skriva lite i bloggen.


Av Rebecca Nilsson - 10 november 2009 09:12

Det viktiga är inte det du har i fickan,

utan det du har i hjärtat.

Av Rebecca Nilsson - 10 november 2009 09:01

Vaknade vi sju tiden även idag, men somnade om eftersom Thessyy inte skulle komma med bussen från tio i tio. Fast la och gosade i min säng, var så varmt och skönt under täcket. Hade lyckat somna om i alla fall och vakna av att mormor ringde vid lite över åtta och behövde hjälp med räkningar till gammelmormor så det hjälpte jag henne med.


Nu ska jag gå och äta något lätt så man orkar ge allt på gymmet ändå, med tanke på att man tränar senare idag så behöver kroppen ha lite energi för att klara av det.


Vad som mer händer idag vet jag inte, men något skoj blir det säkert för det är hon och jag bra på. Vem vet det kanske till och med blir så att vi kör en sväng, eller ligger i vars en ände av soffan och snyftar till någon romatisk film. Det återstår att se vad dagen har att komma med :) ´


hmn  

Gud vad man kan se uttråkad, fast de bjuder jag på :)

Ovido - Quiz & Flashcards