Alla inlägg den 14 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 14 november 2009 08:53

När vänskapen slagit rot,

står den emot de vildaste stormar

Av Rebecca Nilsson - 14 november 2009 08:32

Även denna morgon har man varit uppe flera timmar innan tummen och lika så kommer det att bli imorgon. Men jag är så otoligt glad att jag har ett/två jobb att gå till. Finns ju tyvärr så många som inte har något jobb alls, förstår inte riktigt om jag skulle klara av att gå hemma och göra ingenting. Tror inte riktigt det är min grej, hade nog slutat med att jag hade klättrat på väggarna.


Idag gick det snabbt och smidigt på jobbet, men sånt är så otroligt skönt :) Vi var två pers och jobba på expeditionstjänst nu på morgonen och vi fick iväg planet 10 min innan det skulle gå vilket känndes riktigt härligt. Nu sitter jag åter vid datan, spelar farmville och funderar på att vila en stund för kl 11.30 har vi samling med fotbollen i färsingahallen. Så tror jag behöver vila 1-2 timmar innan jag ska spela 5 matcher och orka med årsfesten ikväll. Sen ska jag ju jobba 5.30-17 imorgon med, dock tror jag inte jag kommer vara så mycket människa imorgon men det är en annan femma. Man är ju bara ung en gång i livet.


Så nu ska jag spela klart, sen ska jag bädda ner mig under filten i soffan och sova en liten stund.



Tog bilden precis med min cam , inte världens bästa.
Men det bjuder jag på


Ovido - Quiz & Flashcards