Alla inlägg den 18 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 18 november 2009 19:12


Funderar på att gå ner och bänka mig i soffan framför tvn och kolla på när ÄLSKADE Malmö Redhawks spelar mot Borås. Sitter även och funderar på att boka biljetter till nästa hemma match, men får först hitta någon som vill med mig dit :)


Av Rebecca Nilsson - 18 november 2009 06:18

Nu är man igång och jobbar igen, känns så skönt att timmarna rullar på och det bästa av allt är att man jobbar på två ställen nu i ett tag. Måste ju dryga ut ekonomin ännu mer nu till jul. Någon som har något tips om vad jag kan ge till mina föräldrar i julklapp? Funderar på en konsert eller spa.


Idag har jag verkligen fullt upp, men det är rätt skönt. Ska jobba 5.3-10 på Malmö Airport, ska vara hos tandläkaren i Ystad kl 10 så får gå från jobbet lite tidigare, sen ska jag jobba 11-15.45 När jag kommer hem blir det äta middag och sen ut och gå en lång promenad och nu ska jag inte låta skitvädert stoppa mig.

Ovido - Quiz & Flashcards