Alla inlägg den 12 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2009 22:04

Kom hem för en stund sen, var i Askeröd och övade på lite vad vi ska säga och allt det där på lördag då det är årsfest med fotbollen i Östraby. Ser faktiskt fram emot kvällen riktigt mycket och hela dagen i allmänhet kommer vara underbar. Imorgon ska jag ladda batteriet till min digitalkamera så det är fixat.


Men nu tänker jag sätta punkt och prickar för denna dagen, har inget mer vettigt att skriva + att jag ska upp kl 3.50 så egentligen skulle jag sovit vid detta laget. Tur man är ung och frisk :)


Sov gott & dröm sött

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2009 17:06

Låt det förflutna vara förflutet,
lämna också framtiden ifred & lev i nuet

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2009 17:00

Förlåt mig att jag varit så seg på att skriva idag. Men har jobbat mellan 5.45-15.45 sen där efter var vi och handla. Nu är vi hemma så jag passar på att sitta vid datan medans mamma och pappa lagar middagen.


På tal om annat så är jag riktigt trött i mina fötter nu, mamma har lovat att ge mig massage ikväll. Ska ju jobba ett par timmar imorgon med 5.30-9 på sturup och sen 10-14 på Purus. Det blir fina pengar sådär lagom till jul och allt det där.


Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen in och kolla läget på facebook

Ovido - Quiz & Flashcards