Alla inlägg den 7 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 7 november 2009 23:22

Kom precis hem från 20års festen i Ystad, vilket var en väldigt lyckad fest. Dock väldigt synd jag skulle jobba och köra hem annars hade man tagit ett och annat gott att dricka samt dansat och haft trevligt med alla de andra.


Funderar på att krypa ner i sängen nu, men det blir inte så lätt att somna med tanke på att jag inte alls är trött. Jag ska i alla fall göra mitt bästa, annars får jag hitta någon trevlig prick jag kan ligga och smsa med eller blir det så att jag ligger och spelar istället. Men nu ska jag bege mig till sängen, skriver nog ett inlägg imorgon vid lite över fem när jag kommit till jobbet.


Sov gott och ha en riktigt trevlig lördagkväll för er som ska ut och skaka rumpa :)

Av Rebecca Nilsson - 7 november 2009 16:33

Fotbollsträningen gick bra, förutom att jag blev illamående och snurrig ett tag där i början. Så tog mig en tugga på ett päron och drack lite vatten, sen blev det bättre. Fast landade med armbågen och höften i golvet så lär få blåmärken, men får ju skylla mig själv. Hade jag slängt mig rätt så hade inte det hänt.


Fick reda på lagen vi ska möta i nästa helgs turnering:

- BW 90

- Lövestad/vanstad

- Köpingebro

- Stehag

- Vellinge


Ser riktigt fram emot den lördagen, ska ladda som fan nu i veckan. Bra kost och lagom med motion, man måste ju spara det mesta till lördagens matcher.

Av Rebecca Nilsson - 7 november 2009 11:54

Blev ingen sovmorgon i morse, vaknade av att mamma öppnade min dörr. Så antar jag redan var sådär halvt vaken. Med tanke på att klockan bara var halv nio var jag inte alls sugen på att gå upp. Men mamma och pappa hade dukat fram frukost, tänt ljus och satt fyr i den öppna spisen vilket var super mysigt.


Nu har jag precis fått på mig träningskläderna, ska snart gå och packa väskan och sen blir det att fixa till håret med. I med jag har så kort hår nu så kan jag inte sätta upp det, så är glad det finns klämmor. På tal om träning så är det första inomhusträningen idag och det är uttagning av laget till nästa helg då vi ska spela turnering här i Sjöbo mellan kl 13-16.


Sen i eftermiddag blir det hem om snabbt som bara den efter träningen och fixa med lite inför kvällen, då vi ska på 20års fest hos en bardomskompis till mig. Tråkigt nog ska jag jobba imorgon bitti så det blir en lugn kväll för min del. Ska väl köra hem från Ystad redan vid 22 eller 22.30, men det beror ju på hur trött jag är då.

Av Rebecca Nilsson - 7 november 2009 00:17

 

En vacker fasad,kan dölja ett tomt inre

Ovido - Quiz & Flashcards