Alla inlägg den 6 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2009 23:35

Min kusin kom med bussen halv åtta ikväll, så hämtade henne då och där efter begav vi oss till affären och handla lite smått och gått som vi kunde ha och smaska på tills Idol. Blev faktiskt väldigt förvånad att mariette satt osäkert med tanke på att Eddie inte var så bra. Tror faktiskt att Erik kommer att vinna årets idol.


Nu funderar jag på om jag ska krypa ner i sängen, har ju trotts allt varit uppe sen kl 3.15 imorse. Fast den stora frågan är ju varför jag inte är trött. Kanske kan bero på att jag är övertrött istället. Sen har jag inte fått så mycket sömn de senaste nätterna, så behöver egentligen sova länge imorgon. Men med tanke på att jag ska iväg kl 12.30 imorgon för att träna fotboll så tror jag inte så mycket på den sovmorgonen, visst jag kan ju trotts allt sova till kl 9-10 för det är ju ändå några timmar längre än vad jag brukar sova när jag ska jobba.

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2009 16:35

Har varit med Thessyy i Ystad och shoppat, dock blev det bara en plånbok jag kom hem med samt lite ingredienser till middagen kväll.


Middagen är i ugnen nu, vilket består av kycklingfilé i bitar, såsen som består av matlagningsgrädde, mango cutney, curry, samba olek och två vitlöksklyfftor. Så snart är det dags förmiddag med familjen vilket inte händer allt för ofta i med jag jobbar såna knepiga tider. Just nu sitter mamma och leker med min nya mobil, vilket är väldigt skoj för henne. Är förvånad att hon förstår sig på den. Ska försöka få henne till att skörda alla min röda tulpaner på farmville för jag pallar inte det själv. Frågan är om hon kommer göra det.


Men nu ska jag springa ner i köket och kolla till maten, blir nog ett och annat inlägg till innan kvällen är slut :)

Ha en riktigt underbar fredagkväll, för det ska jag minsan ha med familjen.

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2009 06:06

Igår var verkligen ingen bra dag, hade huvudvärk exakt hela dagen. Precis som jag hade varit på världens höjdar fest. Visst jag var på fest och sov knappt ingenting men frågan är hur huvudvärken kunde komma trotts att jag knappt drack någonting alls.


Men jag blev lycklig sen när jag såg att den nya mobilen hade kommit, så var som ett barn igårkväll/inatt. För jag kunde inte sova så jag la och lekte med den istället. Det tar lite tid innan man kommer in i en ny mobil, men det kommer ju med tiden.


Nu ska jag fortsätta att jobba, slutar kl 9. Sen blir det in och handla till middagen.

Ovido - Quiz & Flashcards