Alla inlägg den 19 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2009 21:27

Efter jag skrev mitt förra inlägg begav jag mig ut och gick en runda med min älskade pappa. Vi pratade om allt mellan himmel och jord faktiskt. Känns så skönt att man har en sån öppen och bra kontakt med sin pappa för det brukar oftast mer vara så att vi tjejer har det med mamman. Fast jag var ju som sagt pappas flicka när jag var lite och får till och med höra att jag är det ibland även nu. Vilket är mindre skoj så försöker inte lägga det på minnet.


Där efter begav jag mig till tvn, la mig faktiskt på ryggläge i soffan och riktigt njöt av den lediga stunden. För det är inte ofta jag gör det, brukar mest vara en jäääävla massa att göra. Som nu till helgen önska jag att jag hade kunnat klona mig. Jobb och bio imorgon, träning och jobb på lördag och sen jobb och träffa en kompis på söndag. Sen är det ju inte dem korta passen man har på jobbet, men iofs är det bättre att jobba mycket än bara 4 timmar.


Ska läsa lite bloggar nu innan jag bäddar ner mig i sängen, måste komma ihåg att sätta klockan på ringning kl 4 istället för kl 5.15 Dock är jag inte trött så ska lägga mig och läsa, samt skicka ett och annat sms till någon trevlig prick :)

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2009 18:17

Innan vi lever,är livet inte något,
men det tillkommer oss att ge det en mening
och värdet är inget annat än den mening vi väljer

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2009 17:56

Fy fan vad jag inte ville gå upp från sängen imorse när klockan ringde. Det har nog inte varit så motigt på flera år, brukar alltid annars flyga upp ur sängen. För jag har en tendens att somna om ifall jag bara ligger i sängen och drar mig och det är inte så bra i alla lägen.


Imorgon ska jag upp ännu tidigare, bara den tanken får mig att gå under. Ska även jobba på två ställen då, sån tur är att jag börjar tidigt och slutar tidigt. Sen är det bio med töserna som gäller. Vi ska ju se premiären med new moon. Längtar riktigt mycket, hoppas dock att filmen är ännu bättre än boken även fast det aldrig brukar vara så.


Ikväll ska jag se på tv:

- Halv åtta hos mig

- Mammas pojkar

Brukar se något där efter med som jag inte kommer på, så det är skit i vilket. Tror inte jag lär se så mycket heller med tanke på att jag ska upp kl 4 inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards