Alla inlägg den 28 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2009 22:57

Godnatt sötnosar, för nu är det dags för mig att krypa ner så jag kommer upp kl 3.50 för att jobba imorgon bitti.

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2009 16:30

Träningen gick jävligt bra faktiskt, förutom att jag pajade mina målvaktshandskar som jag köpte i augusti. Så ska bege mig till sportaffären imorgon och handla nya så jag kan lämna kvittot till damsektionen så de betalar tillbaka pengarna sen till mig. Tror jag kommer få träningsvärk, känner av det redan nu faktiskt.


Men nu har jag fått upp julstjärnan i fönstert, så alla de andra jusakerna får vänta en vecka till. Fast tror jag får bege mig och göra mig iordning så jag är klar när gästerna kommer.

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2009 08:02

Så nu är man pigg och vaken, ska snart ner och äta frukost, duscha, packa träningsväskan och sen hämta Hanna, för att sen köra upp till Vollsjö för att stå och sälja mackor med fotbollen och när det är klart är det dags för fotbollsträning i 2 timmar. Ska bli så skoj, jag verkligen älskar fotbollen, är så glad jag börjat med det igen. Dock är det synd vi bara har en träning i veckan, undrar när vi ska komma igång med den 2.a träningen. Sån tur att man själv håller igång de andra dagarna i veckan :)


Ibland är jag jäääävligt glad över att jag är tjej, min pappa hjälper mig med allt med bilen, förra veckan la han på vinterdäcken och nu hade en lampa gått sönder så bytade han den till mig. Det är till och med så att han även tvättar den till mig ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards