Alla inlägg den 30 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2009 15:11

Hemligheten med att känna sig olycklig är att ha tid att grubbla över om man är lycklig eller inte

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2009 13:06

Det gick inte så bra som jag hade hoppats på nu när jag höll föredrag för turism eleverna på HP. Fick i alla fall fram mitt budskap om det hela och det var det viktigaste av allt och som tack fick jag två biobiljetter. Träffade även alla mina lärare jag hade under gymnasietiden, vilket var enormt roligt :)


Tänkte springa ner tvätta lite innan jag beger mig ut och går en runda. Får ju passa på att motionera medans det är ljust ute, annars ser man inte var man går och det är läskigt att gå i mörkret ensam :) Tramsigt jag vet, men sån är jag.

Av Rebecca Nilsson - 30 november 2009 09:21

Det gick bra hos läkaren, han skulle skicka en tid till röntgen sen så skulle vi höras av igen. Hoppas jag får tid snart, för vill verkligen få det hela ur världen. Orkar inte med en dålig fot.


Nu är uniformen på, skorna putsade, håret fixat och tänderna är borstade. Ska bege mig till Ystad (handel & administration - Turism/resor) och hålla föredrag om hur viktigt det är att sköta sig på praktiken och även hur viktiga ens kontakter kan vara när man ska ut i arbetslivet.


Så har tyvärr inte tid att sitta här r, skriver kanske sen när jag kommer hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards