Alla inlägg den 16 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2009 21:39

Har kollat på halv åtta hos mig, ullared och sen somnade jag i soffan. Fy fan vad jag inte mår bra. Klarar nog inte jobba imorgon heller. Men ställer klockan på fem och sen får jag känna efter då hur jag mår.


Nu ska jag spela på mammas farmville tänkte jag, sen ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok. Fast det lär väl sluta med att jag somnar med boken i handen som vanligt

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2009 16:09

Så nu börjar mörkret falla utanför, funderar faktiskt på att sätta fyr i den öppna spisen och mysa lite. Dock saknar jag någon att mysa med. Fast den dagen kommer väl snart hoppas jag.


På tal om annat så är jag enormt rastlös, vet inte vad jag ska göra. Samtidigt som jag är sjuk så måste jag ju vara inne och friskna till men det är inget kul. Jag vill ju ut på äventyr och göra massa roliga saker istället, men får väl ta det när jag frisknat till. Och jag som hade blivit så peppad med min träning, får lägga den på hyllan tills jag är av med min förkylning.


Så ikväll händer det väl inte så mycket antar jag, blir väl mest lata sig i soffan eller här vid dator. Kanske till och med blir så att jag terrar min pappa, för mamma ska på möte och det är skoj att jävlas med pappa :)

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2009 10:38

Jag tänker inte på allt elände,
Utan på det vackra som ännu finns kvar

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2009 09:23

Godmorgon allihop. Gick nästan precis upp och det var riktigt skönt att få sova så länge som jag gjorde idag. Har inte ens gjort det sen i onsdags.


Skulle egentligen ha jobbat idag, men har dragit på mig världens förkylning så tyckte det var bättre att jag var hemma och kurrera mig istället för att springa på jobbet och smitta alla andra. Nu blir det att jobba 7 dagar i rad, det kanske till och med blir fler dagar. Det beror på om Niclas är sjukskriven längre eller hur det är. Fast det är ganska jobbigt att jobba varje dag i 1 vecka med flera olika skift som tar enormt på kroppen. Nu ska jag inte klaga.


Ska kolla på facebook lite innan jag beger mig ner och äter en macka och griljerar skinkan till mamma.



Ovido - Quiz & Flashcards