Alla inlägg den 25 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 25 november 2009 21:39

Arbetsledaren på jobbet han ringde precis och sa att flygningen var inställd imorgon så de behövde inte min hjälp på morgonen, så ska kanske jobba hos mamma istället. Men det beror på hur min fot mår imorgon.


Så min älskade mamma skulle komma in och väcka mig vid fem, så får jag känna av hur den mår då. Annars blir det vara hemma och ta det lugnt hela dagen skulle jag tro. Men det är faktiskt rätt så skönt ibland.


Finns inget skoj vid datan, så jag ska krypa ner i min älskade säng och fortsätta lära på ljudet av ditt hjärta (3e twilight boken)

Av Rebecca Nilsson - 25 november 2009 21:36

Att lära utan att göra, är som att älska utan att röra

Av Rebecca Nilsson - 25 november 2009 21:21

     


Nu är mitt rum julstädat, bara stjärnan som ska upp i fönstert och lite sånt smått. Men det ska jag och mamma ta upp på fredag hade vi tänkt oss.   

Av Rebecca Nilsson - 25 november 2009 18:11

Jag skulle försöka att blogga på mobilen innan idag på jobbet, men det gick inte alls. Hittade inte rätt på det, så gav upp inte så långt där efter.


Åkte hem från jobbet idag, hade så enromt ont i min fot så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Kunde inte stö på foten, för då somnade den. Förstår inte hur jag stått ut med att min fot hållt på så sen jag opererades. Fast ska i alla fall till läkaren på måndag så får han säga vad han tycker m.m


Men nu ska jag återgå till städningen av mitt rum, gjorde ju inte det igår så får dessvärre göra det idag. Fast idag är jag inte lika trött och seg som jag var i går vilket är skönt.


Tror det blir ett och annat inlägg till + någon bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards