Direktlänk till inlägg 29 juni 2007

Äntligen helg :)

Av Rebecca Nilsson - 29 juni 2007 23:52

Ja då är det äntligen helg igen och de gillar jag nått så sjukt mycket! slippa tänka på jobbet, att man ska lägga sig i tid för man ska orka upp klockan 5 på morgonen för att jobba nej usch. nu är det sova länge och ha skoj med alla sina vänner :) Vilket jag gillar sjukt, imorgon är det fest hos Tesse & niclas i Eneborg, jag och emma ska dra dit :) Inte för vi kommer känna så många där men alltid skoj med nytt folk som sagt ! Och sen en fest säger man aldrig nej till hihi :) Sen att de är min lilla älsklings tös som ska ha den gör ju inte saken bättre, hon betyder verkligen mycket för mig. Tänk hon såg mig redan som liten ;D


Igår kväll var jag hemma hos henne, det var mycket skoj gumman :) Tack för att du finns, är väldigt lycklig över att få vara din vän! du finns där i vått och torrt och de betyder extremt mycket. De kallar jag äkta vänskap. Vi la i hennes stoora dubbelsäng, snackade lite skit, kollade på korten sen hennes student, balen och även lärar middagen. Sen var ja ju nyfiken på skämtkatalogen så jag var tvungen att kolla lite i den med :P Där var vissa klasser som hade gjort massa som jag inte riktigt hajade haha , men så ka de gå ibland. Sen snackade vi även om killar, sämsta strulet och bästa och lite sånt skojsigt haha :) Hur många man hade haft sexuellt omgänge med ^^ Men de var skoj i alla fall, med dig kan man verkligen snacka om allt jag lovar allt. Hon och jag är öppna och säger vad vi tycker. Men de är ju så de ska vara haha ^^ Sen tittade vi även på tv och snacka lite skit som vi två är väldigt duktiga på ! älskar skvaller, de är så skoj att veta massa :)


Nej om man skulle gå och göra sig gjordning klä av sig lite smått, borsta tänderna, ta bort sminket och plocka undan lite saker så slipper man ta allr imorgon. Sen ska man upp ganska tidigt med för vi ska ju dra in och handla något gott man kan grilla imorgon, fixa med drickan, något man kan blanda ut på och vad man ska ha på sig är mer svårt ^^ Men de löser sig alltid, har ju hella min gaderob överfull med kläder så där finns säkert nog något som passar mig i smak ;)


Sov gott mina snyggingar , kysssar <3


   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards