Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Lejk tajm med Thess

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2007 12:54

Är hos thess darling än :) Hon står i köket och ska göra vitlöksdippa vist är hon söt? :)


Nu tänkte jag sätta mig och kolla nusstiderna till malmö imorgon :) Måste handla lite saker till håret, kanske bygga på mina nagla, handla inlines sen kanske träffa söta ztoffe med om jag får tag på han :) Men det hoppas jag på för det hade varit skoj att ses faktiskt efter så lång tid hihi ! Snart kommer min älskade mormor och hämtar mig här, för vi ska på middag hos de ikväll :) Mamma och pappa kommer ju senare, men ja vafan, spela roll :) Jag är stor nu så jag klarar mig fin fint utan mammi och pappi, men jag kan ju såklart sakna de ibland! Men det får man lov att göra faktiskt tycker jag :)


Älskar verkligen min familj, min släkt och alla mina vänner, tack för att ni finns och förgyller mina dagar :) <3


Nej nu ska ja gå :) kommer kanske ny blogg senare ikväll om jag har tid, men de har jag nog :) lånar mormors data nu när jag kommer dit senare så det är lugna puckar !


Ha de underbart snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3


   

Hon & jag är alltid lika söta hihi :) älskar dig darlo !

 
 
Thess

Thess

30 juli 2007 15:42

haha du är söt! =)

http://www.chaaarlek.bloggagratis.se

 
Petrus

Petrus

30 juli 2007 19:16

Fortfarande jobbigt att läsa. För ljust. Gör om, gör rätt.

http://petrusnyquist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards