Alla inlägg den 1 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2007 22:09

denna dagen slutade i kaos. Började ganska bra, snackade lite, titta på film eller vibörja se en bitsen gick vi och gjorde kladdkaka! Sen när vi sätter oss vid tv.n igen så får man ju höra ett och annat sårbart!


Hon tycker att jag har blivit så sjukt bitchig, faller för grupptryck och är verkligen inte samma rebecca som jag har varit. Nej de kanske jag inte är, det vet jag om. Man blir äldre, kommer in i olika stadier i livet. De lär även du märka då gumman. Sen att du inte kan förklara för mig varför du tycker som du gör, det är det som gör saken ännu svårare. Jag tycker i alla fall att man ska kunna förklara varför man tycker som man gör !


Nej de är vell bäst man kryper ner i sängen så man kommer upp imorgon bitti kl 5. Fast de är skönt de är sista dagen på jobbet nu på ett bra tag :) Och slipper fixa något ja ska äta till lunch för de bjuder på smörgårdstårta för osättningen hade stigit en bra bit nu de sista månaderna :)


Gaaah, allt snurrar runder i min skalle får verkligen spader. Nej nu måste jag sova. Ska burra ner mig ordentligt under täcket och försöka släppa alla tankar och bara sov gott :)


Take care `´ Kisses and goodye <3

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2007 18:20

Nu sitter ja här och kollar på lite kläder öcerallt, känner att ja verkligen behöver handla en massa nyheter i min gaderob. för de ja har är fult och över gammalt ^^ Varför ska vi tjejer vara så shopping beroende, det är helt sjukt! Kan inte förstå hur mycket pengar man lägger ner på kläder och skönhetsprodukter. Ja ska fan börja räkna ihop allt ja handlar på en månad och se hur mkt de är och försöka göra något åt det!


Sitter här hemma i min ensamhet, pappa gick till sin syster och hälsar på, men jag pallar inte de ^^ Man får knappt tyst på människan, eller jo om hon får ett glas vin eller nått sånt :) Men ja ska i alla fall leka med min älskade nathalie nu, hon kom och hälsa på mig :) Hon är allt för söt, gillar hennesjukt mycket :)


Take care `´ Kisses and goodbye


Av Rebecca Nilsson - 1 november 2007 14:59

Känns så sjukt skönt att man slutar om ca 45 min :) då ska jag hem och städa, funderar om jag inte ska ut och gå en runda först för det blir så mörkt fort och de är så jobbigt och läskigt att vara ute och gå själv när de är mörkt ute Haha xD ska nog även ta och träna lite idag med, känner att jag behöver det :) Nej nu orkar jag inte skriva mer, glöm inte läsa lite senare för jag har lite trevligheter att berätta :)

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2007 09:50

Någon som kan ge mig ett tips till en kompis som önskar sig kyssar, kramar, hångel och smek? ^^ de förstå jag kom på var en porrfilm Men jag tror inte hon vill ha det av mig ;D snälla någon, hjälp mig :)

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2007 06:17

Sitter just nu i köket här hemma och har precis ätit upp min tallrik gröt och druckit upp mitt te. Ska klä på mig nu lite smått och sen bege mig till jobbet. Sista långa dagen denna veckan och det känns sjukt skönt. Slutar ju redan klockan två imorgon :) Men nu fick jag ångest när jag tänkte på det. Men jag måste sätta mig och plugga rättskunskapen och sen fundera ut en nyhet jag kan analysera om. Även göra klart samhällen. Aja de ska nog gå bra. Måste dra mig till jobbet nu :( Pussar på mina älsklingar

Ovido - Quiz & Flashcards