Alla inlägg den 18 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 november 2007 19:29

Fy fan vad jag är död, kommer inte vara människa på några dagar Haha. Men de är smällar man får ta när man är ung ;D ska titta på film nu med anna, så jag dissar tyvärr er nu ;D skriver mer när jag kommer hem, det lovar jag ;D ha de underbart, Pussar

Av Rebecca Nilsson - 18 november 2007 13:25

Då här biljetterna till sthlm bokade :) Åker med tåget vid 7 på morgonen vilket kommer vara ganska så jobbigt, men resan går ganska fort upp så de är lugnt :) Sen blirdet en helt underbar vecka där uppe :)


Gå och titta runder i stan, shoppa, festa lite, kanske kryssning till finland och sen blir det mys och ta det lugnt resten av tiden :) Jag längtar tills den veckan så de är något sjukt ! Vill ha januari nu ^^


Men nu har jag inte tid att sitta här mer, ska köra och hämta mina saker sen igår hos isabell, handla något man kan äta till middag för och sen ta bussen till Anna och sen tåget vidare till ystad ;D


Tyvärr har jag inte mer att skriva nu och sen måste jag ändå kila så det gör inte så värst mycket ;D Ni får ha de underbart mina små älsklingar <3

Kisses and godbye <3

Av Rebecca Nilsson - 18 november 2007 13:23

Har tyvärr varit lite off med mitt bloggande i helgen, mende beror nog på att jag har haft fullt upp. Festat, träfat vännerna, pluggat och nu ska jag snart dra iväg och träna basket är det tänkt ;)


Har match i kristandstad på lördag, ser fram emot det väldigt mycket faktiskt och vi ska vinna och sätta de på plats och visa vem som är kung på planen!



Ovido - Quiz & Flashcards