Alla inlägg den 26 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2007 21:31

Nej nu ska ja fan dissa datan pallar inte med den mer, tv.n och duschen är mer lockande nu :)


Skriver kanske mer innan jag lägger mig eller något, har dock inte så mycket mer att säga nu vad jag kommer på :/


Ge mig år 2008 nu, vill till sthlm, turkiet och sundsvall! Emmy och jag kanske drar till kuba/havanna i ett år med :) Får se hur det går med det, vi båda är sjukt sugna på det. Lära sig alla latinska danser och även lära sig spanskan flytande. Men de värsta är att man kanske stannar där i 1 år ;D

Se får ja fan inte ta och glömma studenten den 5 juni :) Glöm inte komma till ystad då och gratulera mig ;D


Av Rebecca Nilsson - 26 november 2007 21:04

Nu är jag tillbaka med mitt bloggande, tur eller? ;D


Gah, jag hatar verkligen den röda veckan för man har så äckligt ont i magen så de är helt sjukt :/ Tänkte träna idag men har inte kunnat för har haft för ont i magen, tänkte ta mig en varm dusch och sen få lite massage och även smörja in mig med lite brun utan sol . Måste bli lite brun till, är helt för vit tycker jag ^^


Är verkligen helt död nu och de är sjukt skönt att de är sista dagen i skolan imorgon denna veckan :) Känner riktigt glädjen inom mig, ska ju prova studentmössorna imorgon med. Vilket får en att må ännu bättre för då är de ju inte så långt kvar i skolan. Men dock en massa saker som ska vara klart innan man slutar :/



Av Rebecca Nilsson - 26 november 2007 07:37

Nu är det dags att gå och fixa till det sista med håret, sen bege sig till skolan :/ tur måndagar är så slappa som de är annars hade jag fan inte pallat :)


Tänkte dra ner på stan med och handla nya fest skor, kommer in med bilder på dem sen. Ska även handla några fina kläder och en ny väska och lite sånt trams ^^ Kommer lägga in lite bilder på de jag handlat sen ikväll ;D


Nej nu har jag verkligen inte tid mer att sitta här, börjar känna mig stressad, ska sticka hemifrån kl 8 :/ så de är inte så många minuter ja har påmig att fixa det sista !


Men ha de underbart älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 26 november 2007 07:30

Har varit helt dålig på att blogga i helgen. Men jag har bara inta haft tid för att sitta vid datan och sega.


Ifredags hämtade vi susanne och håkan på centralen i lund sen satt man och prata med de hela kvällen/natten och vi åt tacos. Jag älskar det, de är så sjukt gott :)


Lördag morgon var det dags att gå upp tidigt, packa väskan, göra mig en regäl frukost för skulle iväg till kristiandstad och spela basket matcher vilket inte gick helt kanon men vi vann en och förlorade en. men vi är bara nybörjare och har tränat 6 gånger så de tyckte jag var ett bra resultat :) På kvällen var det dags att bege sig hem till anna och fixa till oss och sen vidare på isabells 18års fest. super trevligt, synd jag vart tvungen att åka hem så tidigt :/ Hoppas du hade en trevlig kväll och vart nöjd med alla presenterna du fick :)


söndagen spänderade jag med läxor och tränade lite, tittade även på en hel del filmer ^^ Det är typiskt så söndagar ser ut för mig ^^


Ovido - Quiz & Flashcards