Alla inlägg den 15 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 15 november 2007 21:08

Brukar du:

Röka: Definitivt inte ;D

Titta på dig själv i spegeln: Ja, alltför många gånger per dag

Gnälla: Jo, till och från

Skrika: Ja, när jag blir irriterad, sur eller arg

Sova: Så ofta jag kan

Ha ångest: Mm, och det har blivit rätt ofta den senaste tiden

Skada dig själv med flit: Aldrig, till vilken anledning?

Ta mediciner du inte borde ta: Nej,

Strunta i att ta mediciner du borde ta: Nej

Vilja dö: Aldrig

Ta droger: Aldrig

Försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv

Klä dig i svart: Oftast

Gå till kyrkan: Aldrig!

Gå i skolan: ja men typ bara 203 dagar till

Ljuga: Helst inte

Hata folk: Mm

Lita på folk: Beror på vem


Vem:

Saknar du: Många

Vill du slå: Folk som jag stör mig på

Kramade du sist: Farmor

Vill du prata med: Therese

Skrek du till sist: Mamma

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: _Privat_

Vill du bli galet full med: Ingen aning

Gjorde dig riktigt glad senast: Min älskade mamma

Fick du sms från senast: Emmy

Ringde dig senast: Lena

Vackrast på jorden: Min ensak :)


Har du:

För många vänner: Nej

Förföljesemani: Nej?

Tvångstankar: Hmm, tror inte det

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Nej

Någon skada: Nej

Färgat håret: någon gång har jag vell gjort det

Brutit några ben: ja, fingrarna

Några piercings: Öron och i tungan snart i navelen med

Bra självförtroende: Till och från kanske?

Tagit nakenbilder: Haha, nej inte själv ^^

Sagt att jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Oja!

Rymt hemifrån: Haha, ja


Tror du:

Att du kommer bli något: Ja, förhoppningsvis rik och framgångsrik

På gud: Aldrig aldrig aldrig

På rymdvarelser: Nej

Att folk tycker om dig: Ja, jag hoppas då det

På ett liv efter detta: Nej, men det skulle inte vara helt fel

Att fiskar kan tänka: Haha vet inte, är inte så insatt i fiskar

Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis!


Hur

Går du: Normalt?

Svarar du i telefonen: Hej de är Rebecca

Fördriver du tiden: Vid datorn, med vännerna, skolan eller träna

Mycket pengar: Nej, har så jag klarar mig

Ofta bäddar du sängen: Oftast

Ofta städar du: Typ aldrig, händer vid enstaka tillfällen

Katt eller hund: Katt <3

Vit eller svart: Svart

Varmt eller kallt: Varmt! oftast

Vatten eller land: Land

Telefon eller internet: Internet

Musik eller tystnad: Både och, beror på vilket humör jag är på

Bok eller film: Både och

Leva eller dö: Leva

Av Rebecca Nilsson - 15 november 2007 20:56

Sitter just nu på msn och nördar mig, pratar med min lilla älskling på msn. Hon och jag planerar morgondagen , skulle ju fira robina men har inte fått någon info omnär, var och hur + jag har inga pengar till present just nu. Äger ca 25 kr på mitt konto så därför passar det med en lugn helg nu med massa mys med min älskade therese som snart fyller år + jag har inte träffat henne på länge!


Ska även köra lite imorgon med, måste köra på som fan nu :) Ska ju klara mitt körkort så fort som möjligt ! Vill ju kunna köra vart jag vill och när ja vill :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 november 2007 08:28

Sitter just nu i skolan och har svenska håller på att skriva mitt pm. Fast jag vet inte vad jag ska skriva om. Funderar på att skriva om mina framtidsdrömmar men jag vet inte precis om det är skoj att lyssna på ^^ Men jag kommer säkert på något med tiden får jag hoppas på.


Slutar snart med svenskan för idag känns skönt för då är det inte så mkt kvar i skolan som är seriöst om jag säger så haha :) Sen är det helg fy fan va gött jag verkligen älskar det :) Utgång och allt sånt till helgen kan de bli bättre? ^^


Nej nu får jag komma igång med svenskan, ha de underbart mina älsklingar :) Ha de underbart älsklingar !

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 november 2007 06:59

Nu är det dags för skolan, sista dagen denna veckan vilket är super skönt :) Men jag har en massa andra saker som står mig upp över öronen. Men de är lugnt jag klarar det :) jag är stark och ger inte upp i första taget som sagt :)


Kom på en sak nästa vecka går man i skoaln 3 dagar och veckan efter det går man i skolan 2 dagar :) Kan det inte bli bättre? ^^ Får får jag mycket mer tid till attplugga, träna och ta de lugnt och försöka få tillbaka orken som just nu är helt borta.


Nej nu har jag inte tid att babbla mer måste bege mig till bussen och skolan vilket jag inte är så sugen på. Men de är ingen jobbig dag på torsdagar så de är lugnt :)


Men ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards