Alla inlägg den 6 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2007 22:03

Nej nu ska ja dra mig från datan får inte sitta här mer :/ Men jag är helt pigg för jag har druckit kaffe precis, Vilke inte var så smart av mig !

Men nu ska ja ta och gå ner och borsta tänderna, ta två panodil och n ipren för smärtan så man kansova, och sen ska ja burra ner mig ordentligt under täcket :)


Ni får sova så gott mina älsklingar för det ska jag göra :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 6 november 2007 21:54


Tjejer skulle ni vilja ha det så som henne? ;D 

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1175965.ab

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2007 21:08


Klicka på denna länken, ni lär få ett gott skratt :)  

http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama

Av Rebecca Nilsson - 6 november 2007 19:48

Usch måste verkligen sätta mig och läsa rättskunskapen nu har prov i det imorgn :( Men jag får hoppas på det bästa, egentligenär det inte så svårt men ja ändå :) Sen har jag prov i arbetsmiljö och säkerhet och sen ska jag även redovisa en nyhet som jag inte hargjort. För jag kommr inte på någon nu som är väldigt omtalad!


Men nu tänkte ja ta och träna lite, behöver verkligen det känner jag ! Har ångest för jag drack is te innan :/ För mycket skit i sån dricka och nu ska det boort :)



Ovido - Quiz & Flashcards