Alla inlägg den 28 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2007 21:58

Nu vart de sista bilderna inlaggda på pixbox så glöm inte gå in och titta där sen ;D För ja måste gå från datan nu, får inte vara inne mer fast jag är ledig imorgon. Hatar min mammas och pappas regler :(


Men skriver mer sen älsklingar ^^

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2007 21:04

Sitter och följer mifs match online, kan de bli mycket bättre nu än att de leder med 4-0 över aik ? ;D Ojojoj, malmö är skånes stolthet så är det bara, nu är det bara så att alla andra människor ska inse det med ;D  Nu väntar vi bara på att de ska up i elitserien igen, det är där uppe de hör hemma så är det bara <3 Malmö IF är oförglömligkärlek!


Samtidigt håller jag på att lägga upp nya bilder på www.rebeccanilsson.pixbox.se så glöm inte gå in och titta där ;D Måste ju skapa minnen där inne för ett tag i alla fall :)



Av Rebecca Nilsson - 28 november 2007 20:13

Pappa ringde hem precis och sa att Vollsjö hade velat att ja skulle börja spela för dem. De hade hittat mig på en lista på sitt kansli. Men tyvärr så kan ja inte klona mig.


Har fullt upp med basketen och de är mycket roligare och nyare på nått vis. Ja de är dock svårt att förklara. Fotboll är uttjatt efter sådär 14 år medans basketen är super skoj , tror det är för det är så nytt som de är! Nu är det basket i ystad som gäller för hela slanten och lite till ^^ Vi ska kämpa och bli super duktiga det är vårt mål nu :)


Nej om man skulle gå ner och trän lite , känns som man behöver det faktiskt. Aja vafan, sånt som händer ! ska ju simma imorgon i 1 timme så de är lugnt ;D


Sen i helgen blir det utgång i malmö på fredagen och på lördagen blir det örst 18 års fest och sen blir det utgång i ystad ;D Sen på lördag ska jag vara på julskyltningen i ystad kl 15. Men ja det ska vi nog fixa kanon bra ^^


Nej nu har ja ingen ork till att sitta vid datan mer så de blir till att träna och sen plugga lite ;D Även en varm dusch, en kopp te och sen smörja in sig med lite brun utan sol tänkte jag ^^


Ha de underbart mina solstrålar :)

Puss älskar er , mer eller mindre som sagt !

Av Rebecca Nilsson - 28 november 2007 18:57

Nu är jag hemma, i mitt älskade rum :) Ligger halvt död i min sköna säng som jag saknade så inatt ^^


Igår kväll bestämde jag och emmy oss för att vi skulle dra och simma och mycket väl gjorde vi det, hyrde även film och hade myspys hemma hos henne :) Sov där inatt med, hon är söt när hon sover visste du det? ;D Fast hon rövar en när man sover, men ja smällar man får ta ^^


Idag har vi inte gjort så mycket, sovit, snackat skit, tramsat oss och tagit det allmänt lugnt :) Emelie ringde även så vi planerade julskyltningen på söndag ^^ Så nu är det fixat, skönt. Fast ska ju till banken och växla pengar och lite sånt imorgon tänkte jag. Är ju ledig imorgon, har inte så mycket jag ska göra. Mer än ta fram julsakerna till mamma, och sen träna lite och lämna mina nyklar till Johanna ^^ Sen får ja se vad ja kan göra resten av dagen. Men ja kommer säkert på något bra ^^


När jag kom hem ikväll så har ja inte gjort så mycket mer än tittat på filmen isprinsessan och dirty dancing ^^ Är hemma själv ikväll igen och det verkligen suger :/ Någon som vill komma och göra mig sällskap? :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards