Alla inlägg den 13 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 13 november 2007 15:23

Sitter i skolan nu väntar på öppet hus ska börja fast de börjar inte från om 1 timme men ändå. Vi har en hel del att stå i om man säger så. Måste gå och växla pengar.


Men nu ska jag dra nu kommer inlägg när jag har tid ikväll ;D


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 13 november 2007 10:25

Sitter i skolan och håller på med ufs affärsplan men det går inte så bra. Har ingenting kvar i skolan har slutat för dagen och det känns bra faktiskt. Kan inte precis åka hem för jag ska vara hos tandläkaren kl 13 så de är bäst att man är kvar i ystad då ^^


Men vad jag ska göra i ystad vet jag inte, men jag kommer säkert på något ^^ Finns säkert en hel del jag kan göra idag, någon som vet vad? ;D Sen ska vi ha öppet hus i skola mellan kl 17-20 så då måste man stannar kvar i skolan och efter det ska jag och simma med emmy tänkte jag :) Så sjukt skönt och simma :)



Av Rebecca Nilsson - 13 november 2007 07:46

Sitter på bussen nu påväg till skolan. Ska ha nationella, så glöm inte hålla tummarna för mig :) sen att man ska sitta i fem timmar får en att gå under innan man ens börjat. Nej nu ska jag sätta mig och ladda inför det. Skriver mer sen ;) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards