Alla inlägg den 5 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 5 november 2007 21:59

Nej hua, jag måste verkligen ta och skärpa mig med skolan nu känner jag. Har verkligen ingen ork till något, lägger knappt ner något tid på sakerna men jag får de klart ändå!


Men nu måste jag dra mig från datan, får inte vara inne till mer än kl 22 och det verkligen suger vill ja ta och tala om för er. Var glada att ni inte har sånna regler ^^


Ni får ha de underbart mina älsklingar, sov gott och dröm sött för de tänker i alla fall jag göra :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 5 november 2007 16:51

Idag har jag och Emmy varit och handlat de mesta tills på lördag förutom tallrikar till efterätten och så. Men de handlar vi när vi kommer på en bra sak vi kan ha :)


Denna dagen har sugigt sjukt mkt,bråkat med lärare xD Hatar verkligen henne, hon måste ha tappat sin hjärna eller något ! hua usch vad arg jag är. Får hoppas hon bättrar sig, för så som hon gjorde och sa ska man inte göra :)


Nej nu ska jag fortsätta laga middag tänke jag, sen får ja sätta mig och plugga har sjukt mycket. Mitt pm inför ntionella i svenska b ska vara inlämnat på torsdag och ja har ingen aing om vad jag ska skriva :S Men ja får komma på något :)


Gah, nej nu måste ja lugna mina nerver lite innan jag går i kras xD

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 5 november 2007 07:49

Nej om man skulle gå ner och borsta tändena, äta frukost eller frukost kan ja äta i skolan ;D Sen bege mig till bussen, är verkligen inte sugen på att dra till skolan idag, vill verkligen bara vara hemma och ta de lugnt och mysa :)


Men får mysa när jag har gjort allt som ska göras idag :)


Men nu måste jag kila, take care `´ Kisses and goodbye <3


Vilken härlig utväxt xD









Av Rebecca Nilsson - 5 november 2007 07:39

Sitter här nu och funderar lite det är snart jul vilket är så sjukt mysigt, allt mys, snön, fyr i den öppnaspisen, varm oboj när mn varit ute och fjantat runder i snön. Alla desa tankar får mig på så glatt humör, vilket då betyder att de är snart ca 2måndaer till ja drar till sundsvall om inte mindre och 2 och en halv månad tills ja drar mg till sthlm :) Sen 5-6 månader tills ja drar till kroatsien och sen på sommarn turkiet med mina älskade damer !


Detta året ser ja verkligen fram emot, sen att jag har fått min praktik och allt de där på flygplatsen i malmö, på luftfartsverke :) Sen har jag jobb där efter studenten med, mitt liv ser verkligen ut som det har klarnat upp, vilket jag älskar :)


Jag ska verkligen försöka leva livet nu när jag är ung, försöka förverkliga alla mina drömmar sen efter det får de bli skaffa familj och alt de där komma efter ;D Ja som sagt man lever ju bara en gång, sen när jag blir gammal ska jag örsöka bosätta mig utomlands eller något sånt :) Men de får man se då, för de är ju ett x antal år kvar tills den tiden är kommen ^^


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 5 november 2007 07:15

Nu är det måndag igen vilket känns sjukt sgt, har massa läxor jag måste göra. Känner mig helt stressad, måste göra samhällen till imorgon och rätskunskapen tills på onsdag. Men de ska nog gå bra, när jag väl sätter mig ner med bökerna går det som smör i solen :)


Är faktiskt helt förvånad idag, känner inget från tränigen igår. Vilket då beror på att jag tog i förlite, men då kan jag ge mer på ondag :) Basketen var väldigt kul, och sen att vår träna är extra tränare för landslaget gör saken änu bättre :) Nu ska ja verkligen kämpa och ge allt, för snart ska vi ju börja lira matcher och allt de där trevliga :)


Sen ska ja och erika även komma igång med vår simning, ska simma imorgon kväll, på onsdag och på torsdag :) Jag verkligen älskar träna, det får en alltid på så bra humör :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards