Alla inlägg den 20 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 21:59

Nu måste ja tyvärr gå ifrån datan, hatar mammas regler de är så jobbiga. Men på ett sätt är det bra för man kommer verkligen i säng den tiden man ska.


Ska göra lite magdödar övningar och sen krypa ner i sängen, logga in på msn där och nörda mig för jag är verkligen inte alls trött. Men de är smällar man får ta här i livet.


Har varit inne på massa sidor och tittat på kläder har hittat sjukt mycket snygga saker som ja kommer inskaffa mig efter fredag när jag har fått in lönen på kontot och sen får man ju studiebidraget i slutet av månaden med så de är inte helt fel ;D


Ha de bra mina vänner och ovänner :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 20:52

Människor kommer in i ditt liv av en orsak, för en period eller för resten av livet. När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur du skall

förhålla dig till denna person.  

När någon kommer in i ditt liv av en orsak, är det oftast för att fylla 

ett behov du har uttryckt. De har kommit för att hjälpa dig genom en  

utmaning, för att ge dig vägledning och stöd. För att hjälpa dig fysiskt, 

känslomässigt och spirituellt.

Det kan verka som om de är sända från himlen, och det är de! 

De är där för det du behöver dom för. Så plötsligt, utan att du gör något fel eller på ett till synes opassande tidpunkt, 

kommer denna person att säga eller göra något som gör att erat förhållande tar slut. 

Ibland dör dom, andra gånger lämnar dom dig. Ibland provocerar de dig och tvingar dig att fatta ett beslut. 

Det som är viktigt att förstå är att ditt behov är mättad, ditt öde är fullbordat, deras arbete är utfört. Den bön du skickade till universum har blivit bönhörd, och det är nu dags att gå vidare. 

Några människor kommer in i ditt liv för en PERIOD, för att det är din tur att dela med dig, att växa eller att lära. De ger dig en upplevelse, lugn eller bara får dig att le! 

Kanske lär de dig eller visar dig något du aldrig gjort förut. Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av glädje. Tro på det* Det är äkta! Men bara för en period.

Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga upp för att få en solid känslomässig grund. Ditt jobb är att acceptera läxan, älska denna människa och använda det du har lärt i andra relationer och områden av ditt liv. 

Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt.

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 20:39

Ligger helt utslagen i sängen nu, har lagt ut lite bilder på pixbix precis så ni får inte glömma att gå in och titta där ;) www.rebeccanilsson.pixbix.se


Funderar på att gå ner och träna lite och sen hoppa in i en varm dusch och mysa :) Skönt de är sista dagen i skolan imorgon för denna veckan, då kan man ladda upp batterierna mer : ) Men så blir de ändå aldrig, utan man kommer på en massa saker man ska göra hela tiden.


Jag vill ha fredag nu så jag kan få min fina lön på ca 5000kr och sen till att spela basket matcherna mot karlshamn, kristandstad och simrishamn på lördag :) Vi ska vinna så är det bara !


Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 08:56

Sitter på bussen nu till skolan, har fullrulle i skolan hela dagen. Men det är skönt för då går dagen så fort ;D ska ju titta på film idag på historian ^^ fast det slutar väl med att jag somnar som vanligt ;D skönt att det är sista dagen i skolan imorgon för sen kan man sova länge på torsdagen för är hemma själv då ;D fast de blir till att tvätta och så sen även tvätta min bil och övningsköra ;D är riktigt duktig nu på att köra vilket känns Skit bra :) nu finns de nog inte mycket mer att säga ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 08:26

Ligger i min säng nu och nördar mig med datan, håller på att lägga in lite ny musik på min ipod för den jag har är gammal och uttjatad om jag säger så.


Nu är jag klar med det och måste tyvärr rusa iväg till bussen så jag inte missar den fr de hade varit lite panik ^^ Ni får ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards