Alla inlägg den 11 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 21:56

Nu orkar ja fan inte vara vaken längre, de är helt sjukt. Är helt trött och så less på vissa människor. Ska försöka hålla mig från de, dem får en bara att må dåligt. Och det orkar jag verkligen inte.


Ska dra mig upp på rummet och burra ner mig ordentligt under mitt täcke :) Och försöka drömma mig bort och tänka på något bra !


Sov gott mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 19:05

Har precis gjort klart min ena läxa vilket känns skönt :) Nu har jag bara det muntliga i svenska jag ska skriva klart och komma på vad jag ska prata om.


Sitter även och funderar på om jag ska dra in i duschen nu, det är nog det som är mest lockande nu :) Lägga in en härlig innpackning i håret, smörja in mig med min body lotion som luktar jordgubb och sen hoppa ner i nattlinnet och mina dun tofflor och ta mig en kopp kaffe och sen sätta mig framför tv.n igen och mysa med min familj :)


Har fått två 18års presenter av mammi och daddi fick ju bilen och även 18års festen som jag hade igår :) Kanske inte världens roliugaste, den dog ut ganska tidigt tyvärr för alla folket drog vidare till öja krog ^^ Men jag hade trevligt, skaka rumpa, snacka med massa folk och sånt trevligt :) Vrickade nog till min fot med för jag kan typ inte gå på den, men ja vafan de är smällar man får ta här i livet ^^


Ska även lägga in bilder på min pixbox när jag orkar, där är för många bilder att lägga in ^^ över 200st och jag är inte precis road och sitta med de bilderna hela kvällen. Så tar de imorgon för då har jag nog ork till det :)


Tack för alla fina presenter igår jag uppskattade dem verkligen :)


Nej nu har ja inte ork till datan mer för idag. Ha de underbart mina små älsklingar :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


   

Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 17:22

Sitter just nu i tv rummet och nördar mig med datan och detta är första gången som jag verkligen kan koppla av dig. Har haft full rulle hemma hela dagen från jag vaknade till nu.


Har plockat undan alla presenter, städat lite, packat uppmin väska och sen även har jag gjort ljus tillsammans med Isabell till uf :)


Nu håller jag även på att laga middag, ska göra honungs marinerad kycklingfilé med potatis grattäng och och grönsallad till där ^^ Sen efter jag har ätit måste jag verkligen sätta mig och göra mitt muntliga i nationella svenska b. Fast det värsta är att jag verkligen inte vet vad jag ska prata om :S Men ja kommer nog på något med tiden nu.


Ikväll ska jag inte göra mycket mer än ta de lugnt, duscha, göra svenskan och bara mysa med min älskade familj framför tv.n :)

Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 02:42

Har precis kommit hem från löderup, städat och allt så de blev klart. Sen har jag sjukt ont i min fot, funderar på om jag har vrickat till den eller något. Men de går över, just nu är jag så nykter man bara kan vara, de är helt sjukt. Fick massa fina presentar, tack mina hjärtat

Ovido - Quiz & Flashcards