Alla inlägg den 8 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2007 21:38


Inte ens detta söta och gulliga clip från youtube fick en på humör :/

http://www.youtube.com/watch?v=cXXm696UbKY


Fick de av min älskade Therese tack så mkt, det var söt :)<3

Saknar faktiskt dig en hel del gumman om jag ska vara ärlig :/

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2007 17:15

Var inne i malmö iag med Emmy hittade en massa fint som man kan ha på fester och til julen. SKa bege mig in till stan efter den 23.e och verkligen fylla på min gaderob med massa nya klädr :)


Måste spara en del med för de bär ju av till sundsvall över nyår och sen veckan efter jag kommer hem där ifrån ska jag till sthlm och sen månaden efter där ska ja till sthlm igen :) Sen går man i skolan ett tag sen jävlar ska vi sjunga och vara glada :)


Nu är de äntigen helg för mig, ska bege mig ner till köket och försöka få i mig något att äta tänkte jag ska se om jag lyckas :) Sen ska jag köra till farfar så håll er inne för er egen skull haha ^^


Men kommer blogg inlägg senare :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 8 november 2007 06:58

Ny dag och den sista denna veckan, blir hel lycklig av tanken. Och sen är torsdagar inte så ansträngande heller mer än att jag ha bokföringskurs in inför uf men det ska gå bra :)


Efter det blir det planera bornholmsresan med turistarna. Sa bli väldigt kul jag längtar :)


Men nu har ja inte mer tid att sitta här och babbla måste hoppa i jackan och sen cykla til bussen som en dår för ja ska hinna med :) Kommer nog ett och annat inlägg senare :) Har även en del fina bilder på min kamera som ska in på datan senare idag haha ^^


Take care `´ Kisses and goodbye <3 



Ovido - Quiz & Flashcards