Alla inlägg den 4 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 4 november 2007 21:09

Neh hua vad död jag är ikväll och då menar ja de verkligen. Sovit 7 timmar på 2 dygn och sen festat både fredag och lördag och sen typ tränat hela söndagen. Men de är så sjukt skönt och träna man mår så mycket bättre av det :) Fast nu är ja inte precis pigg om ja ska vara ärlig, hade jag krypit ner i min säng nu hade jag somnat som en stock!


Jag brukar verkligen hata söndagar annars men denna har varit så sjukt nice, först var ja jag ju hos emelie, sen blev de bara hem om och sen vidare till tomelilla och sen tillbaka till Ystad sen till Tomelilla och sen hem haha :) Nästa stop ja ska göra är i min säng längre pallar ja nog fan inte gå om ja ska vara ärlig :P

Av Rebecca Nilsson - 4 november 2007 14:21

Nej usch nu måste jag dra mig vidare ska och träna basket ^^ Får se hur det går, men man kan ju hoppas på det bästa i alla fall :)


Kommer nytt blogg inlägg om dagen senare + bilder från gårdagen ;D


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 4 november 2007 12:22

Fy fan vad trött jag är i kroppen, de är helt jävla sjukt! Men jag har haft trevligt både igår och i fredags :) Fast igår vart man ganska bra på det om jag säger så,  fick nog i mig lite för mycket att dricka ;) Men ja vafan, huvudsaken är att ja är i alla fall inte bakfull.


Funderar starkt på om man ska ta och vila en liten stund för de blev inte så mycket sömn inatt precis, somnade vid kl 5 och sen vaknade man klockan 9 :/ Sen känns de precis som ja inte kan sova för jag har sjukt mycket som ja behöver plugga på, svenskprov imorgon och rättskunskaps prov på onsdag och på tisdag har ja en nyhetsanalys som ska redovisas muntligt framför klassen. Sen måste ja verkligen skärpa mig med spanskan för ja ska klara den, är inte så mycket tid kvar i skolan och då ska de hemska betyget vara borta från min studieplan den saken är säker !


Får även ta och sätta mig och plugga körkorts teorin, för denna gången ska ja fan klara det annars får ja spader :P


Nej nu kallar läxorna på mig :/ Vill inte! buhu

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards