Alla inlägg den 3 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 17:11

Nej nu är man precis färdig, har tagit väldigt långt tid idag, men ja de är sånt som händer:)  Men nu ska ja faktist ta och promenera till bussen och sen åka till stad och fira min älskade Emelie som har blivit 18år idag :)


Först blir de middag hos henne, sen efter det blir det utgång i ystad :) Så se upp, för ett helt gäng tjejer kommer sen ;D


Ha en fortsatt trevlig kväll för de ska ja ha i alla fal :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 13:04

Jag tycker faktiskt att jag har varit duktig idag, har städat mitt rum och packat de ja ska ha med mig. Ska snart slå in presenterna till min lilla gumman, hoppa in i duschen, vila en stund, göra sig gjordnig och bege sig in till ystad :)


Hoppas att kvällen blir lyckad idag med, och nu ska ja inte glömma min legitimation hemma som jag lyckades med igår. Inte för att vara så men de är tur man ser äldre ut än vad man är :) Annars hade det nog aldrig gått igår ;D


Sen har ja panik över vad jag ska ha på mig ikväll, blir en klänning men vilken av det som de bir har ja ingen anning om, får vel ta med den andra till min lilla älskling och byta om där om jag skulle ändra mig :)


Men ni får ha de underbart, ta hand om er alla :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 11:19


  


 Mina älskade damer :) Tack för en trevlig kväll igår ^^ <3












Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 10:51

Just nu sitter jag och funderar på om man ska gå ut och gå en liten runda, man får ju passa på när det är så fint väder som det är ute :) Vill du hänga med så är de bara att du hör av dig ;D För jag tycker de är så sjukt tråkigt att ut och gå själv även om man kan ha ipoden eller mobilen med sig ^^


Saknar ju någon som kan gå bredvid en och snacka en massa skit med mig ^^ Aja ska ringa min syster yster och höra om hon vill följa med mig ut på en promenad, men ja tror faktiskt inte hon är uppe men ja man kan ju alltid testa ringa, svarar hon inte så sover hon ^^


Efter min lilla promenad blir det en dusch, en liten ansiktsmask, ge mitt stackars hår en härlig inpackning :) mitt hår växer som värsta ogräset nu, på tal om annat, har nästan vuxit 2cm på en månad. Förstår inte riktigt hur det kan gå till men ja ^^


Då kanske man har lite längre hår till studenten så man kan vara lite extra fin i håret den dagen, men man kommer ha värsta möss frillan xD Saknar faktiskt mitt långa hår nu när ja har klippt av det! Jag ska göra allt i min makt för att jag ska få mitt långa hår tillbaka :)



Nej om man skulle gå och klä på sig lite, kan inte sitta i pyjamasen hela dagen ;D Få bli mjukis idag, för ja känner mig lite soft och mysig :)


Finns nog inte mycket mer att säga nu :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 09:34

Vissa människor måste verkligen ha problem här i livet ! Om man nu ska kommentera i min blogg så kan man väl skriva sitt namn? Eller kan man inte stå för de man sagt? så fall tycker ja lika bra man kan skita i och skriva något!


Iofs man kan kolla upp ip adressen men de orkar jag dock inte, för de tar för mycket av mi dyrbara tid. Så om ni nu ska kommentera så skriv era egna namn och stå för vad ni skriver !

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2007 08:56

Nej usch ja är verkligen helt död, går dagen och natten tog verkligen kål på en. Men jag hade sjukt treevligt i alla fall och det hoppas jag att ni andra med hade :) Maten var jätte god, fast den flaska vin ja beställde in vart verkligen inte alls gott. De smaka kork och bränt,smaken går inte beskriva på något sätt. Och den kosta fan 218 kr och ja kunde inte ens dricka hälften. Så jag har sån grym ångest över de så de är inte klokt. Får sluta tänka på det så går de mycket bättre ^^


Har en hel del bilder från kvällen som ja kommer lägga in sen när jag har laddat klart batteriet, för det dog såklart igår kväll :( då vart ja verkligen sur, men ja vafan de är sånt som händer!

Ovido - Quiz & Flashcards