Alla inlägg den 2 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2007 16:19

Nej nu känner mig så sjukt duktig, medans många av mina vänner har varit hemma och slappat hela lovet så har ja själv jobbat och stått i :) Men pengar är aldrig fel, har en del utgifter som kommer nu och det vill ja inte. Sen måste man ju handla några nya kläder och sen alla julklappar :(


Men nu ska ja i alla fall försöka måla klart mina naglar och sen finna något fint ja kan ha på mig och sen finna ett par skor i gaderoben som passar till :) Fast är sugen på att ha min nya siden klänning som ja handla i tisdags inne på gina tricot och sen vad ja ska ha för skor är en annan femma. Men ja hittar nog något ska vi se :) Sen vilken jacka !


Usch varför ska vi tjejer ha sånna problem när vi ska någonstans? :S Det är verkligen jobbigt :/ Känner mig stressad nu har bara 1 timme på mig och fixa till mig och de är verkligen lite tid tycker jag :S Får sätta på turbo farten haha :)


Men ni får ha en trevlig kväll mina älsklingar + ni andra med :) För ja ska ha dunder skoj ute, först middag och sen någon bar eller nått sånt skojsigt :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


Hittade en gammal bild på mig och min älskade syster. Tack för att du finns gumman ! Du förgyller verkligen mina dagar :) <3 Du och jag ska vandra hand i hand genom hela livet den saken är helt säker !

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2007 11:32

Varje helg i nu i november månad ska man festa. Massa 18års fester och sånt. Man får verkligen ångest när man tänker på det. Tur man ska till tyskland med en dag och handla för de börjar ta slut och de går ju inte ;D

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2007 09:22

Har precis haft frukost ^^ vilket betyder att dagen börjar närma sig ett slut :) vilket gör mig sjukt lycklig, har tjänat härligt med pengar denna veckan :) vilket kommer bli en bra lön i slutet av november då man ska iväg och handla juklappar och sen även ut med kompisar på krogen ;D sen ska jag även dra till tivolit i köpenhamn en dag tänkte jag :) där är så mysigt och fint på vintern. Pussar

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2007 05:47

Sista morgonen jag behöver gå upp så tidigt vilket jag gillar väldigt mycket. Ska snart iväg och jobba men jag orkar inte för jag är helt slö. Sitter här med mitt te och min gröt, vill denna dagen ska vara över snabbt så man kan hem och göra sig fin och sen ut och äta med älsklingarna och sen vidare ut och skaka rumpa :) Men nu finns inte så mycket mer att säga. Take care, kisses and goodbye

Ovido - Quiz & Flashcards