Alla inlägg den 22 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 22:06

Det där med att lägga sig och titta på tv utan att somna är helt omöjligt för mig. Måste verkligen lära mig att inte somna. Nu har jag i alla fall Krypit ner i min älskade säng. Ska ju upp om sju timmar så det är snart dags att sova ;D Men jag får väl försöka sova nu, sov gott mina älsklingar :) pussokram

Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 21:07

Har precis fixat det sista i tvättstugan och i mitt rum, så nu är hela huset julstädat :) bara alla julsakerna som fattas, men de kommer nästa helg.


Måste shoppa lite, har typ inga snygga kläder längre tycker jag. Allt har blivit så fult :/ Behöver förnya min gaderob nu till vintern :) Vad perfekt att jag får lönen imorgon då ;D Drygt 4000kr får jag sen kommer ju snart studiebidraget med så då kan man shoppa ännu mer ^^


Nej nu ska ja gå ner och titta på efterlys, har inget annat för mig så. Har dock inget kul att skriva heller. Kanske kommer lägga in lite bilder till senare ikväll innan jag ska sova, vem vet ;D


Take care cutie `´ Kisses and goodbye


 Innan en fest hos mig ;D


Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 14:44

Nu är jag nästan klar med tvätten, känns super skönt :) Ska gå och fixa till mig nu för måste bege mig till körskolan snart. Ska vara och köra halv fyra ;D


Sen blir de även köra lite till ikväll, fast med mama och pappa. Vi ska åka och stor handla faktiskt :) imorgon får vi ju folk från herrjunga på besök, de ska vara här hela helgen. Tro det eller ej, men så är det ;D


Får en väldigt lång helg i med jag inte går i skolan mer denna veckan och de är skönt för då hinner man få mycket mer gjort här hemma :) Har inte ens tid att koppla av på lördag , först massa matcher på dagen, sen hem till anna och fixa till oss och sen vidare till isabells 18års fest ;D Fy fan va jag lär vara död den kvällen. Men ja vafan, man lever ju bara en gång så då gör det inte så myket :)


Nej måste dra och sminka mig och även äta lite frulle för ja har inte haft tid att känna efter min hunger från nu ^^ Sen dock har ja inte mycket mer att skriva mer än ja håller på att lägga in nya bilder på pixbox www.rebeccanilsson.pixbox.se i mappen handel och administration då ^^


Take care `´ Kisses and goodbye <3 

Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 13:19

Gick in en snabb sväng på blocket och tittade på bilar och hittade denna :)

http://www.blocket.se/vi/13390502.htm?ca=23_15_s

Vill verkligen ha den bilen, ska lätt ha en sån när jag har fått fast jobb :)


Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 13:05

Usch vad jag är död idag, eller i alla fall nu. Orken försvann, vet dock inte var den tog vägen. Har tränat lite + duschat, rakat benen och smörjt in mig med brun utan sol. Måste ju ha lite färg på kroppen.


Imorgon kommer ju lönen så då kan man börja sola igen ordentligt 2 -3 gånger i veckan :) Jag vet inte, men jag mår så mycket bättre när jag har färg på kroppen, vet inte hur det kan vara så men ja.


Har även städat gaderoben, hittade mina replay jeans som jag har varit av med längst in och jag hitta även min favourit tröja :) så de får jag klä på mig idag ^^ Dock har jag två timmar kvar som jag kan hålla på med tvätten i tvättsugan om det ens är det. För jag måste göra mg gjordning sen och bege mig till körskolan ;D


Är värsta kung på att köra nu, kör till jobbet varje fredag med :) Nu vill jg verkligen ha kortet i min hand!

 Nej nu får jag återgå till den hemska tvättstugan så jag blir klar med den någon gång.


Ha de underbart mina älsklinar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 11:24

Gah, jag hatar när man fastnar vid datan när man har helt mycket att göra. Måste verkligen dra mig nu, även om alla sötnosar på msn försöker hålla kvar en.


Fy fan har träningsvärk sen idrotten igår, men de är skönt för då känner man vekligen att man har tränat och legat i ordentligt :) Fast ska träna lite till nu ;D


Take care `´ Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 10:56

 

Här kommer lite bilder på mig som jag tog igår, lite ego måste man få vara ibland! älskar verkligen min ny inköpta halsduk. Den kan man burr ner sig i helt mycket :)

Av Rebecca Nilsson - 22 november 2007 10:32

Fy fan vad de är skönt att vara ledig idag, har precis vaknat och de vart helt underbart att få sova så länge :) Sitter eller ja halvligger i sängen och funderar på om jag ska gör mina sittups och sen gå och äta.


Har ju tvättstugan som min bästa vän idag tyvärr, allid när där är massa tvätt och mamma inte orkat ta det och jag får en ledig dag så måste jag sortera, vika tvätten och sen hänga in den i allas gaderober. Fast jag får faktiskt hjälpa min älskade mamma för hon har hjälpt mig och hon ställer alltid upp för en + att man får alltid en massa saker.


Nu har jag i alla fall sagt till alla människor vad jag önskar mig i julklapp och det känns bra ett framsteg i alla fall :)

  • En 17tums LCD tv
  • en ny mobil
  • pengar
  • parfymer
  • en nyklocka
  • ringar och halsband

sen var det nog inte mer ja önkade mig, för jag har allt jag behöver och är det något som fattas så brukar jag själv handla det. Men behövr verkligen en ny mobil, för denna jag har lägger jag den ner asså lite hårti bordet så stängs den av, är det kallt ute kan jag inte användaden och massa annat skit.


Nej nu har ja nog inte mycket mer att säga mer än att städningen kallar och sen duschen :) Ni får ha de underbrt mina älsklingar !

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards