Alla inlägg den 9 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 november 2007 11:04

Har en hel del tankar och funderingar kring mitt liv just nu. Känns som jag har värsta ångesten och jag vet inte vad jag ska göra. Sen är jag less på skolan, orkar helt ärligt inte med skiten längre. Hoppas det går mot en vändning snart så man ser ljuset där framför en och då kämpar man kanske som aldrig förr. Får ju stå ut i med man går sista året, sen får man se vad som händer. Har jobb på sturup efter studenten i alla fall det är vad jag vet om. Nej nu orkar jag inte skriva mer :) take care ;D

Av Rebecca Nilsson - 9 november 2007 09:35

Känns verkligen skönt, har jobbat tre timmar redan och har fyra timmar kvar :) sen ska jag och mamma handla efterrätt till imorgon ;D sen blir det bara hem om snabbt och duscha hoppa i andra kläder packa och sen åka iväg till löderup och laga middag till imorgon kväll ;D längtar till imorgon, fy fan vad vi ska ha kul :) Men Nej nu måste jag dra och jobba igen ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 9 november 2007 08:01

Är ju ledig från skolan varje fredag och dum som jag är säger jag att jag kan jobba varje fredag istället för att vara hemma Men tjäna lite mer än 800 kr på en dag när dock inte fel :) måste ju tjäna lite för alla julklappar som ska handlas och alla födelsedagar och resor ;) Men nu ska jag dra och fortsätta jobba i en timme för sen är det frukost :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards