Alla inlägg den 16 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2007 20:57

Sitter just nu inne på hennes rum och sjunger i micken och dricker lite äpplevin. Det låter faktiskt inte gott, men jag lovar er att det är gott :) Ni måste testa !


När vi skulle göra oss fina så gick de inte super bra precis haha :) Skrattanfall i gaderoben, flascha röven i sängen, likna en fånge men det var dock galet kul vill jag lova :) Men vad händer senare? hmm, ja vi kommer säkert på något skoj :) Ska käka lite chips och dippa nu när det är helg, får ju passa på då ;D


Nej nu ska jag inte vara osocial mot min sötnos :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2007 16:02

Sitter just nu hos min älskade thess, hon håller på att städa lite och jag sitter här vid datan och skriver lite ^^ Har precis kollat på läppstift, ska ta och bästtella två av henne när jag får min lön om en vecka :) Sen får jag ju ta och handla en present till henne med för hon fyller år på onsdag :)


Nej nu ska jag nog gå och vara lite mer aktiv och hjälpa henne istället för att sitta här och nörda mig :) Sen ska vi snart äta och sen ge oss ut på en promenad och handla något gått till ikväll :) Och ta en hel del kort med som kommer in på bilddagboken och pixbox när jag har kommit hem ;D


Lär skriva fler inlägg ikväll :)

Ha de underbart mina älsklingar!

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2007 11:21

Nu är det inte många timmar till att jobba och det är skönt. Är verkligen helt trött och sen är jag nyfiken över hur mycket jag får i lön på torsdag ^^ fast mamma och pappa ska nästan ha tusen kronor av mig, Men tror de får 500kr nu och resten när jag får nästa lön xD sen får jag ju mitt studiebidrag själv nu med i slutet av november xD kommer nog ha en del att leva på. Inte för jag betalar mer än kläder och varje gång jag ska gå ut ;) sen får mamma betala resten ;) Nej nu får jag jobba igen. Pussar

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2007 08:52

Sitter just nu på jobbet och ska ha frukost snart, vilket jag känner i min mage för den skriker efter mat :( det är jobbigt att jobba hungrig ;) Men inte så länge till, skönt det redan är fredag :) vilket betyder massa mys och trevligheter. Får ta de lugnt med festandet denna helgen och tar igen det nästa helg ;) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 16 november 2007 07:24

Är just nu på jobbet, har varit det i en timme. Vilket jag inte kan förstå tiden har bara runnit iväg men de är lugnt. Sen efter jobbet blir det körskolan, övningskörning med min älskade pappa. Ska köra och lämna mig själv i lövestad sen får pappa kör hem själv ;D Men nu kallar jobbet igen. Ha de underbart, kyssar

Ovido - Quiz & Flashcards