Alla inlägg den 23 november 2007

Av Rebecca Nilsson - 23 november 2007 12:11

Fan vad denna dagen har gått undan. Slutar om mindre än två timmar. Men ska inte hålla koll på klockan mer för då går den så segt. Snart lunch med, ska bli gott ;D man blir hungrig av att arbeta ^^ plus jag har fått ont i ryggen efter att böja mig hela tiden. Men jag ska inte gnälla ;D nu har ju även lönen kommit in på kontot, härligt. Då är jag rik igen xD Nej får vell fortsätta arbeta nu. Ni får ha de underbart, pussokram

Av Rebecca Nilsson - 23 november 2007 08:58

Nu är det dags för frukost :) vad gott, börjar bli hungrig. Skönt att man slutar om 5 timmar ;D sen går tiden så fort med så de är inte klokt. Men Nej nu är det dags att äta frukost ;D ha de underbart, pussokram

Av Rebecca Nilsson - 23 november 2007 07:25

Sitter på jobbet nu, vilket känns väldigt bra även fast jag är super trött och har träningsvärk i hela kroppen. Men då känner man att man lever i alla fall. Tycker det är skönt att komma upp, för då är inte hela dagen förstörd när man sover hela dagen. Efter jobbet blir det köra till frisören och sen även köra hem :) älskar att köra, det är så sjukt kul :) Men nu kallar jobbet igen. Ha de underbart älsklingar, för det ska jag :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards