Alla inlägg den 4 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 21:57

Har precis tittat på haouse och nu tänker jag burra ner mig under mitt älskade täcke för jag fryser så de är sjukt! Tror jag håller på att bli sjuk, vilket jag verkligen inte är sugen på att bli!


Sov gott älsklingar och hjärtegull <3



Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 19:25


Här är lite bilder på allt möjligt som hänt den senaste tiden, träningsläret i barcelona, mina 2 veckor i marbella, lite ego bilder + varberg resan i sommras ;D







Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 19:10

Vilken är din favoritjullåt?

Min är helt klart Have yourself a merry little christmas, alla versioner.

 Speciellt den med coldplay.


Frank Sinatra - Let it snow

Bing Crosby - White christmas

Mariah Carey - All I want for christmas is you

- Rudolph the rednosed reigndeer

- Santa claus is coming to town

Alvin and the chipmunks - Jingle bells

Nu tändas tusen jule ljus


De är nog de som är mina favorit jullåtar :)

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 18:51

Nu är man klar med samhällen och religionen nu är det bara plugga på rättskunskapen till imorgon. Ska försöka skriva ner de viktigaste på ett papper som ja kan plugga på ikväll/inatt! En sak jag har kommit på med tiden ju längre jag har kommit in i rättskunskapen är att det är kul och extremt lärorikt :) Håller på med vad som gäller när man ska flytta ihop och när man flyttar från varandra !


På tal om annat har ja nog världens käraste mamma, hon beställde nya kläder till mig nu kväll :) får de om ca 7-10dagar, vilket är kanon! Behövde verkligen fylla på min gaderob med massa fint nu inför vintern och de jag har där nu är gammalt och fult! Ska även inhandla lite nytt till när jag får min lön den 18.e men dock ska jag även spara en del, för ska ju till sthlm mellan den 10-13.e januari och där slår jag vad om att de kommer gå en hel del pengar. Utgång och shoppping turerna kan bli dyra när man kommer ha så nära till centrum!


Nej jag måste väl återgå till rättskunskaps böckerna och göra klart de jag hade tänkt och sen plugga som satan!


Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 16:53

Året roligaste julkalender eller vad säger du? ;D

www.oioioi.se

Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 16:41

Fan vad skönt det är att vara hemma igen, men dock känner jag sån ångest över alla läxor som ska göras. Så får ta och sätta mig och plugga dem och dissa allt vad data heter. För detta gäller ju mina betyg + mamma och de har mutat mig med pengar om mina betyg är bra när jag tar studenten om 184 dagar ;) Nu är allt de där slappa och bara glida med över i skolan, nu ska ja ge gärnet och verkligen kämpa på ordentligt!


Usch hua, vad jag har ont i mina tänder ! De är helt sjukt, är redan less på tågrälsen och har dock bara haft det i en månad. Vilket betyder att det är 11 månader kvar till min skönhets operation eller vad man ska kalla det. För er som inte vet ska jag göra en käkoperation hösten 08, vilket räknas som en skönhetsoperation. Ska försöka inte tänka på de för mycket för då blir man bara orolig och allt det där. Men de kommer gå galant, jag är ju en viking och klarar de mästa och de bästa av allt är att min smärtgräns är väldigt hög. Nej nu är de klar pratat om de!


Sitter och funderar på vad jag ska kunna äta till middag idag , måste vara något som man inte behöver tugga så mycket för jag har ont i mina tänder och kan inte bita. Så de får bli soppa nu dessa kommande dagar tills smärtan har lagt sig. Aja, jag ska nog klara mig är dock ingen älskare av soppa. Men någon gång i livet måste man lära sig att äta det och de kanske är min tid att göra de nu vem vet ^^ Inte jag i alla fall haha !


Nej nu finns de nog inte mycket mer att säga mer än ja ska ner och våldta kylskåpet och se om där finns något man kan äta och sen sätta mig och plugga historia, religion, samhälle och rättskunskap. Så håll tummarna för mig. Men ja vet ja klarar det bara jag lägger manken till och nu ska ja även hitta orken någonstans i kroppen eller de kanske ligger i en låda på mitt rum ^^ haha!


Ha en underbarkväll älsklingar och hjärtegull!


Av Rebecca Nilsson - 4 december 2007 15:09

Nej fan nu orkar ja inte med skolan mer, har varit här tillräckligt länge idag. Det är helt sjukt klockan är lite över 15 och de börjar redan bli mörkt? :O Kan inte snön komma så de kan bli lite ljusare ute för snön lyser upp så fint :)


Måste dock skärpa mig när det gäller min skolgång, har tappat som fan nu detta sista året och de är egentligen nu man ska lägga ner som mäst energi och verkligen kämpa på. Men jag har tappat orken någonstans på vägen!


Nej nu får ja snabba mig lite för ja ska hinna med bussen :)


Ha de underbart älsklinsbarn <3


Ovido - Quiz & Flashcards