Alla inlägg den 18 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 22:09

Gah, får verkligen spel ibland när människor inte förstår ett enkelt nej. Vad är så svårt med det lilla ordet att förstå? :/ Eller är det ja som är så otydlig.


Nej nu ska ja fan gå från datan innan ja spårar ur och får ännu mer konstiga tankar och funderingar kring allt !


Ska springa ner där nere nu och borsta gaddarna, smörja in mig med brun utan sol, sen gå upp och krypa ner under mitt älskade täcke och mysa och försöka sluta tänka så mycket på allt runt omkring en.


Smisk på rumpan !

Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 20:55

Kom precis hem från min lill söta Theresés konsert hon hade i kyrkan ikväll, det vart verkligen super fint :) Alla vart superduktiga, men dock snackade/sjöng ni lite fort så man han inte med ^^ Är stolt över dig gumman ! <3


Usch fick precis reda på att ja ska skriva upp vad det är för fel på min laptop och så. Sen ska pappa ringa till hp imorgon sen får ja se när de hämtar datan och lagar den, eller vem vet man kanske får en rent ny data som sagt :) Man kan ju alltid hoppas för denna ja har är helt cp! Den dör och hänger sig var 5 min typ.


Så nu ska ja ta och titt igenom vad som verkligen är viktigt och behöver sparas. Tror dock de är nästan alla mina bilder + min musik , tycker synd om mammas data nu för det är där ja kommer att lägga in allt. För vill ju inte de ska gå förlorat om de byter hårddisk eller om ja får en rent ny data! Dock kommer de ta en hel evighet för min data är full med skit ! Men de kansk är tur att den blir rensad nu lite haha !



Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 12:56

Jag och sara har varit duktig och gjort klart historian så nu blir eva glad :) Men nu måste jag plugga på redovisningen om trappers. Dock finns de inte så mkt att plugga på för de mästa kan man redan.


Skönt att man snart slutar, imorse kom jag och tänka på en sak. Det är verkligen en hemsk tanke om ja ska vara ärlig ! detta är mitt alldra sista jullov :O så ja ska verkligen njuta och ha ett helt sjukt underbart lov som de bara går :)


Men nu ska ja plugga på redovisningen :)

Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 12:25

Sitter i skolan nu och ska göra min historia för vi hade visst läxa där som jag inte kommer ihåg. Tror det var för att jag inte vart på lektionen förra veckan!


Haha Isabell är mobbad idag + att hon tycker att jag luktar som en gammal kärring. Men de tycker inte jag, jag luktar ju gott :)


Skulle byta stav i tungan precis men dock gilla inte johanna det för jag vart ju svinig då. Men ja kan fan inte hjälpa de heller !


Nej jag får väl sätta mig och göra frågorna nu så eva blir glad haha :)



Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 08:27

Dagens att göra:


Springa och handla en ny parfym

Sola i 20 min

Sen hem och fixa till mig

Köra och titta på när min sötnöt har konsert!


Sen tror ja nog inte att ja hinner med mer idag, men de är ändå en hel del :) Funderar på om ja ska jobba eller hur ja ska göra imorgon. Känns inte lönt att åka till skolan för att vara där typ 1-2 timmar. Men jag får se hur jag gör. Vi ska ju umgås med 1.or och 2.or, aja shit the same !


 Nej nu kallar mina saker ja ska göra innan ja msåte dra mig till bussen! Ha de underbart mina små lovers !



Kisses and goodbe <3

Av Rebecca Nilsson - 18 december 2007 08:21

Fy fan va skönt det är sista dagen i skolan för detta året. Man kan inte bli mycket gladare då :) Dock har denna morgonen inte heller varit så bra för min älskade mamma kommer in åp mitt rum och tänder lampan och tar och tömmer min papperskorg. Och säger ska du inte upp. Men klockan var bara kvart över 6 då och ja börjar inte från kl 10. så de var bara till att somna om och se glad ut haha :)


Men nu är ja i alla fall uppe, helt klar för att bege mig till skolan med. Känner mig super duktig på mindre än 40 min har ja gjort mig klar idag och det är nog fan nästan ett rekord haha ! Ska bara ta och dricka upp mitt kaffe, borsta tänderna och packa väskan och efter det blir det hoppa på cykeln och bege sig till skolan.



Ovido - Quiz & Flashcards