Alla inlägg den 23 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 22:19

Nej om man skulle gå och lägga sig är helt super trött :/ Kompå en sak precis med och det är att jag inte har ätit något på hela dagen mer än de imorse till frukost. Vet inte vad som hänt md min aptit, men de är i alla fall helt borta. Men ja måste ta och leta fram den!


Nej nu tänker ja fan ta och sova, orkar knappt hålla ögonen öppna längre och huvudet väger ton. Så nu är det fan sängen som kallar för hela slanten , fast först ska ja gå och borsta tänderna, smörja in mig med lite brun utan sol, ta på pyjamasen och sen burra ner mig under mitt älskade täcke :)


Imorgon bitti får ja till och med öppna mina julklappar som jag får av mamma och pappa. Är grymt nyfiken på vad de är för något i alla paketen som ligger under granen i uterummet ;) Men ja tror de flesta är lika spännda på vad de ska få i julklapp som jag är !


Men hoppas ni sover gott mina små och stora älsklingar !



Smisk på rumpan!

Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 20:25


Lite saker jag hade tänkt inhandla .

Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 19:56

Emma min älskade kusin stack precis hem härifrån och vi han precis titta klart på Miami ink, de är helt sjukt hur duktiga de är på att tattuera. Lätt att man skulle åka dit om man hade vairt där i närheten.


Så nu vet ja inte vad som händer, är helt slö som vanligt en söndag. Men de blir väl en film och mys med familje för en sak är säkert och de är att ja inte ska titta på bingolotto för det suger balle och sen så är det så utdraget med, slutar ju inte från kl 00 inatt.


Ha en underbar kväll <3


Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 15:29

Nu sitter jag här i soffan hemma och myser med min älskade kusin, hon fick ny mobil nu i julklapp så hon har lagt in musik i den och jag i min ipod. Försöker dock få hem lite ny musik för är trött på den jag har, men jag kommer inte på fler nu :S


Någon som vill hjälpa mig? ^^

Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 14:02



När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan



Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 13:38

Sitter i soffan nu och tittar på film med mamma, eller ja vi skulle titta på den tillsammans, men det slutade med att mamma somnade på soffan som alltid. Dock ska ja inte säga något för ja är med grym på att somna när ja tittar på tv eller film.


Idag sov jag faktiskt väldigt länge, hade sovit längre om inte mamma hade kommit upp på mitt rum och väckt mig. Men jag sov i alla fall till halv tolv och de kändes super bra för de har ja inte gjort på evigheter :)


När ja kom upp imorse och titta ut på granen så såg jag en jäkla massa paketer som ligger och ser inbjudande ut ^^ Är sjukt nyfiken på vad jag ska få imorgon i julkapp, dock vet jag lite saker som en ny parfym och klocka :) Men vad ja vet så lär ja inte bli besviken för det har jag aldrig bilivit så jag kan nog ta och känna mig lugn :)


Nej nu kallar filmen igen ;)




Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 00:19

Nej nu är ja slut på tankar, funderingar och ord ja kan skriva i min blogg. Så tycker de är bäst man kryper ner i sängen nu innan man somnar helt här vid datan och de hade inte varit så bra haha :)


Hoppas ni med sover gott och dröm nu inte allt för hemska mardrömmar. För ja har inte ork att komma och rädda er ;) haha nej, skämt å sido !



Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 23 december 2007 00:06


Detta händer kommande dagar:

Söndag: min faster och hennes familj kommer hit för de ska planera nyår

Måndag: Fira jul hos farmor & Bo

Tisdag: Fira jul hos mormor & morfar

Onsdag: Fira jul hos farfar & Elsa

Torsdag: Ut och gå en runda, träna basket med pappa 

Fredag: Fira Emelies 18års dag + utgång



Ha en underbar natt, sov gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards