Alla inlägg den 11 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 11 december 2007 18:54

Fy fan va ja längtar till imorgn, damer då ska vi ha skoj och de ska komma ihåg vem vi är :)

Av Rebecca Nilsson - 11 december 2007 14:51

Har nästan precis kommit hem, gick i stan med sara för att se om jag hitta något man kan ha på sig imorgo kväll. Men dock var där ingen som föll mig i smak. Så de blir antigen en klänning eller kjol och en tubtop. Får planera de ikväll. Måste även ta och packa min vska till imorgon så jag har det gjort, kan ju inte springa som en yr höna överallt här hemma imorgon


Vollyboll turnering imorgon då ! Hp Hippies kommer äga eller inte, vi är inte där för att vinna utan för att ha skoj :) Efter det blir de hem till kristine och dricka lite och sen dona Gina och till sist blir det bar á bar ;D Dock stänger de klockan 3 på natten så man lär itne få så mycket sömn den natten. Tur att torsdagr inte är så farliga för då ska vi titta på lucia och sen massa mys ^^


På vollybollen ska vi möta bf3a, entrepenörerna, och amadas pågar ^^ De ända vi sattsar på att vinna mot är entrepenörerna ^^ För de tror de är så duktiga + de är sjukt kaxiga. Men de ska vi ändra på :)



Take care `´ Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 11 december 2007 11:20

Sitter just nu i skolan och har lektion, men jag mår inte alls bra så jag ska gå hem :( Näsan rinner, jag nyser och hostar var 5 min så de är nog inte så smart att jag är i skolan för då smittar ja alla de andra som är här.


Så jag åker hem nu efter denna lektionen, men dock får jag bara gör arbetena hemma. Men då kan ja inte smitta någon för hela familjen är förkyld.


Dock har ja inte mer att säga nu.

Take care hjärtegull

Av Rebecca Nilsson - 11 december 2007 06:53

Sitter i köket och gosar med katten och tycket tiden kan gå fortare. Ska iväg och köra nu snart, hoppas de går bra :) sen går man inte så länge idag. Men och jag kommer hem är det plugga, städa rummet och sen tvätta lite. Dock inte det roligaste, Men det är smällar man får ta här i livet. Nej nu ska jag bege mig ;D ha de underbart, Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards