Alla inlägg den 16 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 21:53

Jag verkligen hatar deppritioner, varför ska sånt skit finnas. Man mår bara så dåligt av det så de är inte klokt :( Hoppas en dag att allt blir mycket bätttre !

Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 21:16

Får verkligen spader på min data ibland. Har sån lust att bara kasta den i marken eller nått. Måste verkligen inskaffa mig en ny, för denna jag har nu är verkligen på bummen. Men vem vet vad tomten kommer med till en om ca 9 dagar ^^

Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 19:38

När tredje ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 17:03


Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten lalala ;D



Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 16:25

Nu är jag hemma igen, känns super skönt. Man blir trött av att springa i massa affärer hela tiden. Men lite nya saker fick jag inhandlat i alla fall. En stor högkruka med blommor till. Sen nytt örngott och påslakan till min säng.


Sen fick jag välja en parfym jag ville få i julklapp av mamma och pappa med och det gjorde jag.Dock ska jag handla en till på tisdag , jag verkligen älskar parfymer det är sjuukt! Eller de kanske är bäst att vänta tills efter julafton för man kanske får fler då?


Nu har ja dock inte tid att sitta här mer, mina rättskunskaps böcker ligger bredvid mig och skricker. Måste plugga som fan nu ikväll för imorgon är det prov som gäller för hela slanten. Ska få ett bra och högt betyg på det annars får ja spader. Ska verkligen visa att jag kan bara jag vill.



Ovido - Quiz & Flashcards