Alla inlägg den 15 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 15 december 2007 23:42

Du älskade vännen är det något ring bara, det spelar ingen roll om det är mitt i natten eller nått. För jag ställer alltid upp för mina nära och kära.


Nej nu börjar huvudet bli tungt och ögonlocken börjar bli tunga så nu tänker jag klä av mig och burra ner mig ordentligt under mitt älskde duntäcke och riktigt mysa.


Sov så gott mina små och stora älsklingar <3

Av Rebecca Nilsson - 15 december 2007 22:55

Gah, får verkligen spader. Jag börjar bli bäst på att somna på soffan, jag hatar det verkligen. För jag ville se filmen haha xD Aja vafan, får se om den en annan dag.


När jag vaknade hade vaknat hade ja 5 sms och 4 missade samtal. Att folk inte kan fatta att ja inte svarar mer när det ringer skyddat nummer. Undrar hur måga gånger man ska behöva säga det innan de ska föstå vad man menar !


Man kanske borde fundera på om man ska krypa ner uder täcket och sova lite. För ska till malmö imorgon vid 10 tiden, så de är nog bäst man snart kryper ner under täcket ;) Dock är det ja som ska köra imorgon med ^^ Men de är inte så farligt, så ni behöver inte bli rädda ;)





Av Rebecca Nilsson - 15 december 2007 18:36

Fy fan va mätt ja är dt är helt sjukt, när vi satt på löderps standbad så kom ystads lucia och sjöng för oss. Det var både fint och mysigt på nått sätt :)


Nu är ja hemma och latar mig, ska gå ner och äta lite morötter, gurka och dippa tänkte jag :) Känner mig lite osocial när släkten sitter där nere och ja sitter här vid denna dumburken!


Imorgon är det shopping som gäller + ska lämna min mobil, vem vet ja kanske kommer hem med en nyare ;)


Smisk på rumpan ;D



Av Rebecca Nilsson - 15 december 2007 13:02

Nej nu siter jag här och segar + tycker att klockan kan röra sig. Ni får hålla er inne idag för det är jag som ska köra till löderup idag så ni vet dt ;) Nej jag bara skämta, jag är kung på att köra så är det bara ;)


Ska snart bege mig ner för vi ska köra snart ;)


Ha de underbart mina älsklingar, för det ska i alla fall jag ha :)


Av Rebecca Nilsson - 15 december 2007 11:32

Somnade ganska så tidigt igår, vilket kändes super skönt :) För jag var helt slut som människa efter utgången i onsdags. Men nu är jag en normal människa igen :)


Har precis hjälpt mamma och städa hela huset + pappa har hjälpt till på ett litet hörn. För vi vet ju hur killar kan vara när det gäller att städa ;) Så nu ska jag hoppa in i duchsen  och sen våldta min gadeob och se om ja finner något ja kan ha på mig ikväll ;) Men tror de blir något av de som jag fick igår :)


Känner stressen nu, ska vara och hämta farmor och bo om 2 timmar så ja känner mig lite smått stressad. Så kan tyvärr itne skriva mer nu, ni får komma in senare igen och läsa;) För ja tänkte skrva lite nytt när jag varit på julbordet på löderups strandbad ;)



Take care `´ Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards