Alla inlägg den 5 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2007 22:05

Nej nu är det dags att gå från datan faktiskt, får inte vara inne mer. Men dock tur jag har internet på mobilen ^^


Myspys med hjärtat på lördag då :) Ska bli skojsigt ! Hon och jag har alltid lika trevligt ihop och de är så sjukt underbart tycker jag :)


Av Rebecca Nilsson - 5 december 2007 20:59

Usch vad trött jag är i mitt huvud, det är helt jävla sjukt. Har suttit och hållt på med svenskan i 2 timmar och kan nästan den utantill nu. Men ja har en del timmar och minuter kvar som ja kan plugga på. Men just nu har orken försunnit. Så får plugga mer på talet när den har kommit tillbaka.


Just nu funderar jag på om jag ska gå ner och ta mig en kopp kaffe, duscha, smörja in mig med lite brun utan sol, och sen ta på mig morgonrocken och bara mysa :) Men får se hur det blir med den saken !


Snacka om att de komme vara full rulle hela dagen imorgon. Börjar skolan klockan 8 med talet i svenskan, sen har jag projektarbetet och där ska vi planera inför mässan på bornholm på fredag och lika så på turism lektionen och efter skolan ska jag till trafikskolan och köra, sen blir det bara hem om, packa väskan, få i sig lite mat och bege sig mot Bollerup och spela basket match :) Glöm inte hålla tummen för ystad och om ni vill kan ni gärna komma och titta på matchen ;D





 


Ha en underbar kväll älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2007 20:38

Jag ska prata lite om mina yrkesdrömmar, varför jag har dessa drömmar och hur jag ska kunna uppnå de på bästa sätt.  

Yrkes drömmar har vi väl alla haft någon gång i livet, själv har jag haft många genom årens gång allt från polis till flygvärdinna. Inne i detta rum slår jag vad om att det finns en och annan person som drömde om de skulle bli polis när de blev äldre. Det tog mig en hel del år innan jag kom fram till vad jag ville bli men nu står jag fast vi reseledare och vilket jag kommer att göra det tills den drömmen är uppfylld.

Detta vart då lite av mitt tal som ja ska hålla imorgon, hoppas de kommer gå bra :)

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2007 18:48

Sitter nu och håller på med mitt muntliga nationella om drömmar och verklighet. Har tänkt hålla ett tal om mina egna drömmar men dock även de är sjukt svårt att skriva om. Men ja ska i alla fall färsöka göra mitt bästa av det hella :)

Av Rebecca Nilsson - 5 december 2007 07:29

Sitter på bussen mot skolan nu. Är super trött och ska ha prov nu på morgonen. Glöm inte hålla ena tummen för mig ;D Nej nu ska jag läsa igenom det en gång till. Sen får vi hoppas provet går bra. Vad händer ikväll? Jadu det var en bra fråga. Ska nog träna och sen ta de lugnt och bara lata mig som sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards