Alla inlägg den 9 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 december 2007 20:18

Har lyckats få världens jävla förkylning. Känner mig som värsta snorungen för näsan bara rinner och rinner. Sånt hatar jag verkligen det är så sjukt äckligt. Men vad ska man göra åt saken, finns liksom inte så mycket man kan göra.


hvudet vägr ton, ögonen är helt rödsprängda och jag nyser ca var 10 min. Hoppas det är över tills på onsdag då vi ska ha turnering i skolan. ska spela vollyboll med Kristin, Amanda, Emmy, Henke, Philip, Kristian och Henrik vi ska vara utklädda till hippies. Så skoj det ska bli är verkligen taggad för det, men får hoppas på att min förkylning är bättre tills på onsdag :)



Av Rebecca Nilsson - 9 december 2007 11:31

Hua, stress stress stress är vad denna söndag har gett änså länge. Ska hämta mitt busskort nu hos en kompis och sen bege mig till malmö och shoppa lite och efter det blir det hockey :)


Kommer skriva mer sen, har inte tid nu ;D


Puss älskar er alla

Ovido - Quiz & Flashcards