Alla inlägg den 13 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 13 december 2007 21:14

Sitter och tittar så efterlyst nu på tv, känner inte av att jag är trött. Det är helt sjukt, fast jag bara har sovit i två timmar. Men jag kommer nog känna av det imorgon när jag ska jobba, men vafan man lever ju bara en gång i livet så ;D skönt, ska faktiskt ta det lugnt denna helgen och det känns super bra :) har inte haft en vit helg sen i mitten av september, vilket inte är bra. Skitsamma :)

Av Rebecca Nilsson - 13 december 2007 13:59

Sitter i skolan nu och har marknad för turism, och det är dock inte kul. Är helt trött och seg. Är sugen på att åka hem, sova och bara mysa med Martini.


Har en hel del att berätta för er, men dock har jag inte tid att skriva det nu. För jag har inte tid + att läraren kommer och tittar till en då och då.

Av Rebecca Nilsson - 13 december 2007 08:38

Skönt, snart slutar man denna lektionen vilket känns underbart ! Sen efter det är det bokföringskurs som gäller och sen blir det titta på lucia vilket blir mysigt för då kan ja passa på att sova haha :) Nä fy för mig, lucia är mysigt att titta på :)


Usch va ja babblar på, har ju inte precis skrivit så mycket dessa kommande dagarna !


Hua, soooova nu hade inte varit fel !

Av Rebecca Nilsson - 13 december 2007 08:27

Sitter nu i skolan och har svenska b, ska skriva ett arbete om vilken epok jag skulle vilja leva i. Dock mår jag inte bra, vet inte om jag är bakfull eller om jag fortfarande är full :S


Men när jag vaknade imorse så vart jag full, för hela rummet snurra typ och ja viste inte var jag vart. Dock inte den bästa känslan när man skulle till skolan idag. Fast igår var en trevlig kväll, vollybollen var svin skoj, dock losade vi alla matcher och även att vi blev diskade för att vi hade druckit innan! Aja skitsamma, vi hade skoj i alla fall och det är huvudsaken tycker jag :) Min digitalkamera är full med bilder från innan vollybolllen, på vollybolle, efter hos kristine, på dona gina och även några från bar á bar.


Vilket jag kommer att lägga in på min pixbox senare när jag kommer hem från skolan. Tror de kommer ta tid, för där är sjukt många . Så då kan man passa på att sova undertiden ^^


Nej nu kallar svenskarbetet igen, dock har jag ingen ork. Men jag hade en underbar kväll igår :) Tack damer!


Take care `´ Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards