Alla inlägg den 22 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 22 december 2007 23:49

Ibland förstår jag mig inte på människor överhuvudtaget. De tror de är tuffa, coola bara för det bär de dyraste kläderna och får allt de pekar på av sina föräldrar. Snälla, kan de inte växa upp och förstå att man inte kan leva på sina föräldrar hela livet. Hur ska de gå när de flyttat hemifrån och allt de där. Ska de komma hem till mammi och pappi och få massa saker eller vadå?


Sen finns de ju även de människorna som glor som fan, tror de är snyggast i stan för de puschat upp patarna i huvudet och svasar extra mycket på röven när de går.


Usch ibland får ja sån spader på folk, inte för ja kanske är väldens bästa person/människa men ändå. Även om alla inte ser lika dana ut och så tycker ja inte man ska dömma dem för det. För det är faktiskt insidan som räknas. Dock förstår ja inte när folk ska inse det ! Aja, de kommer med tiden då de blir klokare.



Av Rebecca Nilsson - 22 december 2007 23:33

Nej om man skulle ta och krypa ner i sängen, den står bakom mig och ser exktremt lockande ut :) Men ja får se om ja orkar lyfta på rumpan och burra ner mig under täcket ^^ Slår vad om att ja kommer slockna jäävligt snabbt, men det är ju det som är det bästa när man är trött.


Sen närmar det sig sthlm med storm steg, så ja kan inte bli lyckligare än av tanken, Anna och jag i en lägenhet för oss själv mitt på östermalm i sthlm :) Så skoj vi ska ha darling, utgång, shoppa, mysa och även gå runder i stan och kolla :) Sen ta en morgonpromenad och en promenad på kvällen och bara snacka en jävla massa skit för sånt är så skoj haha :) Sen är det ju extra skoj för anna har aldrig varit där uppe så jag får visa henne runt lite i stan. Så nu tycker jag det kan bli den 9-13 januari

Av Rebecca Nilsson - 22 december 2007 22:59

Idag har ja inte gjort så mycket, tittat på film, vilat middag, öppnat julklappar och nu sitter ja här och nördar mig. Dock är ja helt död nu, hade varit skönt att få sova ^^


Imorgon händer inte så mycket, mer än ut och köra lite bil tänkte jag, sen kommer kusinen och hennes familj till oss på kvällen för de ska planera nyår som de ska ha hemma hos oss ^^ Sen vad som händer mer vet jag inte, får ta allt som det kommer. Men en sak är i alla fall säker och det är att ja ska sova lääääänge för det känner jag att ja behöver :)


Ska få hem lite bra musik med så ja kan föra in på min ipod så ja kan ut och ta mig en liten promenad imorgon om de inte är allt för kallt :P




Ovido - Quiz & Flashcards