Alla inlägg den 19 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 21:14

Har precis tittat på bonde söker fru, inte för jag har följt de men mamma ville titta på dt så det var bäst att låta henne göra det. För ja vet hur gring hon kan bli annars ^^


Nu ska ja i alla fall ta och bädd rent i min säng, starta lite musik och sjunga som bara den :)


Leona lewis - Bleeding love

Det är den låten ja spelar som mest nu, för den passar in så sjukt mcket på mitt liv just nu!

Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 18:54

Förstår verkligen inte att det är julafton på måndag. Vart har dagarn detta året tagit vägen? Sen funderar jag över när snön ska komma! Vill ha den nuuuu.


Nu funderar ja på om ja ska gå ner till mamma och mysa lite. För de är ändå ingen rolig inne på msn. Har inte kommit ut och gå än, vet inte om ja ska göra det. för det är så kallt och mörkt ute ^^


Nej de blir en bra film, frukt och några glas vatten :)

Take care cutie

Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 17:50

Nej om man skulle gå ut och gå en runda med mamma, men de är så sjukt jävla kallt och mörkt :/ Men iofs går man fort så blir man varm som bara den!


Sen när man kommer in kan man ställa sig och ta en varm dusch och en kopp kaffe och sen sätta sig invirad i filten i soffan och titta på en film och bara ta de lugnt :)


Ha de underbart älsklingar

Smisk på rumpestumpen!

Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 13:39

Kom hem för ett tag sen nu och nu är det jullov jippi. Men det är dock mitt sista jullov. Men de känns ändå bra på ett vis men ja, vafan. Får ta det som de kommer !


Nu ska ja äta lite lunch, titta på film, tvätta, städa och sen bara mysa med mamma ikväll om inte hon ska på möte som vanligt. Sen är det ju jobbet som kallar på en imorgon. Usch, måste upp tidigt sen är typ inte 800kr om dagen fel heller :)


Nej nu äre slut babblat, maten nere kallar på mig haha :)


Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 08:30



Idag kommer Charlotte + sin kille hem från London :) 





Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 08:27

Man kanske skulle ta och röra sig mot bussen, för den går 8.47 och det är ändå en bit att cykla :/ Men de är i alla fall skönt att man inte har något jobbigt i skolan idag haha :)


Om man skulle gå ner och borsta gaddarna, ta på sig ytterkläderna och sen bege sig till bussen så man inte missar den för de hade inte varit så bra ^^


Ha de underbart mina små älsklingar + ni andra med !

Smisk på rumpan !


Av Rebecca Nilsson - 19 december 2007 08:19

Fan va skönt det var att få sova 2 timmar längre idag, för annars ska man vara i skolan klockan åtta och ha rättskunskap. Men idag börjar vi inte från kl 10 med myspys med 1.or och 2.or efter det blir det aulan och sen är denna terminen på 3.an över!


Det är helt sjukt, ja kan verkligen inte förstå att de snart är studenten. Dock är det bara 3 månader kvar i skolan sen när vi kommer tillbaka för sen kommer resten gå till praktiken. Själv har ja fått min praktik på sturup och har även jobb där efter studenten :) Kan man bli gladare? Nej verkligen inte, ja är helt lycklig över att ja har lyckats så bra som jag har gjort nu. Att jag har stått emot alla motgångar i skolan, de dagar man mått skit och nästan gått in i väggen av alla saker som skulle vara klara och så i 2.an Den 5 juni kommer vara den bästa dagen i mit liv toror jag ! Änsålänge i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards