Alla inlägg den 27 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 27 december 2007 23:47

Nej nu är den 6 filmen för idag slut, borde ta tag i mitt liv nu och inte sitta så mycket vid datan och tvn som jag gör nu. Funderar även på om ja ska krypa ner i sängen och sova eller om ja ska sitta här och snacka med alla mina små sötnosar ^^


Tror nog att ja stannar inne på msn ett tag till innan jag kryper ner :)


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 27 december 2007 22:54

Gah, jag får verkgien spader när jag kommer in i mina deppritioner :/ Varför ska egentligen sånt skit finnas. När jag komme in i detta depp är ja världens sämsta människa, tar åt mig allt, trycker ner mig själv och är väldigt sårbar tyvärr. Det är just därför jag hatar det.


Förstår inte varför jag mår så, allt i mitt liv är egentligen på topp förutom kärlekslivet men vafan :/ Dock hatar jag nästan hur jag själv ser ut och nu efter jul och allt man ätit mår man ännu sämre och själförtroendet har sjunkit.


Så nu efter nyår ska ja ge jävelen i allt och verkligen lägga manken till basketträningarna och simmningen med erika. För ja ska vara snygg till studenten så är det bara. Den som vill vara fin får lida pin, så ja vafan väntar ja på.


Imorgon bitti innan ja ska ut och köra får ja bege mig ut och gå en runda på en timme och lika dant på kvällen och sen även lite mag och ryggträning ! Jag vet de inte är bra att gå in förhårt med träningen, men ja känner att ja verkligen behöver det. För träningen och supandet är de ända som kan få mig på annat spår. Nu lät de sm ja vart värsta alkisen men de är ja inte. Det vet mina älskade vänner om. Även om ja är ute och festar varje helg!


Smisk på rumpan från deppfisen

Av Rebecca Nilsson - 27 december 2007 22:09

Idag har verkligen ingenting hänt, den har varit sjukt tråkig. Mer än malmö har jag suttit vid datan och tittat på film. Sen har de inte hänt mycket mer haha :) Känner mig väldigt nördig om man får säga så, borde ta tag i mitt liv, men de finns inte så mycket att göra i denna hålan jag bor i + att jag vägrar gå ut när de är så mörkt ute som de är ^^


Nu funderar jag på att starta en till film och sen sova ^^


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 27 december 2007 19:38

Nu är filmen slut, och vad ska man göra nu? :/ Finns ju inte så mycket man kan göra + att de är helt svart ute.


Imorgon är ett fullspäckat schema,

  • Ska ut och köra
  • Träna basket med pappa
  • Göra fler geleljus med mamma
  • Sen på kvällen bär det av till ystad på 18års fest och sen utgång efter det ;)

Sen får ja även hålla kontakt med min älskade pappa här hemma under kvällen för malmö redhawks spelar :)

Av Rebecca Nilsson - 27 december 2007 17:09

Sitter nu och tittar på film med mamma och är inne på datan och nördar mig. Har varit inne i stan och shoppat lite och så idag. Hittade dock inte mycket kläder och så på rean.


Men de gjorde inte mig något för jag har inhandlat så mycket kläder och skor på senaste tiden så de får dröja ett tag innan jag inahandlar något nytt ;)


Funderar på om jag ska gå ut och blanda dippan och äta lite chips till filmen ^^


Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards