Alla inlägg den 28 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 28 december 2007 17:17

Nu sitter jag hemma och laddar för kvällen, ska på 18års fest hos en klasskamrat och sen blir de kanske utgång. Får se hur ja känner + är mer sugen på att spara pengarna och gå ut en extra gång i sthlm när ja ska dit istället ;D Men den som lever får se ^^


Av Rebecca Nilsson - 28 december 2007 15:51

Du gör mitt liv till en melodi, de hoppas ja verkligen om att du vet.

Du kan se mig som jag är och det har aldrig hänt förut!


Nu har jag faktiskt insett vad och vilka som får mig att verkligen må bra och allt de där. Det är alla mina älskade vänner som finns där och stöttar en när de behövs eller så är det ja som finns där för de och stöttar dem. Man ska alltid ställa upp för sina vänner, man ska vara ärlig. För om man inte är det så kommer alltid sanningen fram. Dock tror jag att jag kommer tappa kontakten med en massa från skolan och så när man ska jobba och allt de där. Men jag får hoppas på att de som står en närmast om hjärtat kommer stanna kvar!


Sen är det även basketen som ge mig glädje och styrka. Jag var trött på fotbollen och ville finna någon annan sport och då var basketen given för mig. Jag har längden och smidigheten till det, så de kan inte bli bättre, dock är konditionen inte den bästa men de är bara att träna på den så kommer de med tiden. Nu hoppas jag bara på att vi kommer att få spela div 3 i basket till våren :) Fast vi inte har tränat så mycket så är vi gryma.


Deppa inte ihop utan tänk på allt de där underbara runt omkring dig och även på allt de där som verkligen betyder något för dig !


Av Rebecca Nilsson - 28 december 2007 15:38

Gah jag får verkligen spader på min blogg, jag blir fan aldrig nöjd med dens utseende. Aja, denna jag har nu får fasiken ta och duga för ett tag i alla fall.


Funderar även på om ja ska ta och ändra eller göra en ny omröstning för den jag har nu är lite gammal tycker jag + ingen röstar på den mer ^^

Av Rebecca Nilsson - 28 december 2007 15:27

Idag har faktiskt varit en helt okej dag, tro det eller ej. Dock har jag varit ute och kört i 3 timmar xD sen har jag tittat på film, gått en runda och även fixat håret för ikväll.


Har lite panik inför kvällen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll efter vi har firat emelies 18års dag. Om man ska med de ut eller spara de pengarna till sthlm istället. För mina levrar eller vad de nu heter måste få vila för de har fått i sig för mycket fylle den senaste tiden tycker ja.


Men klockan är inte så mycket än så jag får fundera ut vad jag vill :P Så jag får ta mig en riktig funderare nu vad jag verkligen vill ;D För ingen annan vet vad jag vill eller inte ^^ Dock känner ja att jag vill spara en massa pengar till sthlms resan och allt de där som kommer att hända där uppe ;D

Ja den som lever får se vad som sker

Av Rebecca Nilsson - 28 december 2007 00:16

Nej nu orkar ja fan inte vara vaken längre, sängen på rummet skricker mitt namn nu hör jag haha :) Ska ta och burra ner mig ordentligt där under och verkligen koppla bort hjärnkontoret !


Men ni får sova så gott mina små älsklingar + ni andra med !


Ovido - Quiz & Flashcards