Alla inlägg den 6 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 6 december 2007 19:06

Ne usch, idag hade jag mitt nationella i svenska b, dock hade jag fått mitt vg där om jag hade gjort ett bättre avslut på mitt tal vilket var väldigt synd. Men ja ska kämpa och ge allt med de andra sakerna som är kvar nu i svenskan för ja ska fan ha vg minst i svenska så är det bara.


Ser fram emot morgondagen med , ska bli sjukt skoj :) Längtar som fan och hoppas dagen på bornholm kommer att bli riktigt nice! Får inte glömma ha med min kamera heller, måste ju skappa minnen ;D


Skönt att de är helg nu, för imorgon är de bara mässa som gäller så de är ingen seriös dag om man säger så. Kanske utgång och fest på kvällen, mys på lördag då min torajs kommer hit "låtsas frugan" haha ! Då blir de film, mys, ta en hel del bilder, skratta och tramsa oss och sen bara ha allmänt skoj :) Var ju så länge sen hon och ja hittade på något så jag ser fram emot de nu!


Nu ska ja dra på mig matchkläderna och sen sätta mig och köra till Bollerup och spela match, glöm inte hålla tummarna nu :)


Ha en underbarkväll !

Kisses and goodbye <3



Snart är de även dags att tända det 2.a ljuset ;)

Av Rebecca Nilsson - 6 december 2007 18:16

Har fått en del klagomål om hur min stavning är, om ni nu tycker det är något fel på den kan du väl lika gära sluta läsa eller något?


Jag vet att de stavas house och inte haouse, råka bara skriva lite för fort och de händer fan alla.

Av Rebecca Nilsson - 6 december 2007 16:53

Har precis kommit hem, har varit full rulle hela dagen och halva kvällen eller vad man nu ska säga ^^ Ska snart äta middag och sen ta de lugnt och ladda inför kvällens match ! Är verkligen på hugget nu inför denna matchen, vi ska verkligen sätta Bollerup på plats.


Av Rebecca Nilsson - 6 december 2007 06:51

Fasiken vad jag har blivit snabb på att göra mig gjrdning dessa sista dagarna är klar på mindre än 30 min ;D De ni!


Nu har ja i alla fall skrivit ut mitt arbete så ja kan plugga lite på bussen, får snart ta och bege mig till den med. Skönt att torsdagar är ganska så slappa :) De är typ bara projektet vi ska jobba med hela dagen vilket känns bra för vi har mycket att stå i tills imorgon dock. hur ska ja klara av att åka båt? dock tur att vi inte ska åka så långt ^^


Nej nu har ja inte tid att sitta här mer + jag har inget viktigt att skriva så får ta och klä på mig ytterkläderna och cykla till bussen ;D


Ha de underbart älsklingar

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 6 december 2007 06:03

Nu är det sista dagen i skolan för denna veckan. För imorgon bär det av till bornholm med skolan. Ska bli kul, ser fram emot det. Men nu ska jag springa och göra mig gjordning. För ska dra hemifrån klockan sju. Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards