Alla inlägg den 20 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 december 2007 19:44

Nu har ja snackat med mitt hjärtegull  i telen, hon behövde prata lite och då ställde söta och snälla jag upp :)


Men nu ska ja faktiskt dissa er och datan, för nu kallar tvn. Ska titta på film, äta chips och ta mig en cider :)


Ha en underbarkväll !

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 20 december 2007 19:11

Usch nu har man nästan precis fått i sig middagen, fast ja inte ätit sen kl 12 så kände ja ingen hunger, vart verkligen förvånad över det!


Det har varit hektiskt idag faktiskt, först jobba och sen direkt efter jobbet skulle jag köra och sen har ja fullt upp inför trippen till Falkenberg och ullared imorgon ^^ Fixa lite mat, lägga in lite musik på min ipod!


Dock lär de bli sängen tidigt inatt för man åker kvart över fem imorgon bitti! Men dock tror ja inte att ja kommer lägga mig så tidigt, för man kan ju sova i bilen påvägen upp haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards