Alla inlägg den 14 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 14 december 2007 16:54

Nu håller jag på att lägga upp bilderna sen i onsdags på www.rebeccanilsson.pixbox.se så ni får inte glömma att gå in och kommentra de ;D Fast dock får jag inte in alla bilderna för mitt minne för denna månaden har ja redan tagit slut på. Så kommer lägga in fler sen efter nyår eller när man nu får mer minne där :)


Kvällen blev lite ändrad,min lilla älskade kusin kommer hit så hon ska också var med mig och mamma och mysa ikväll:)


Hoppas er kväll blir lika bra som min kommer att bli, men dock måste jag rusa nu för ska ta och städa i min gaderob hade ja tänkt mig för den ser verkligen ut som faaan =/



Av Rebecca Nilsson - 14 december 2007 16:19

Håller just nu på att städa mitt rum, mormor, morfar och farmor, bo kommer hit imorgon efter att vi varit på jubord så mitt rum måste vara fint ;D Måste snabba mig nu känner jag, har lite väskor som behövs packas upp + att jag ska hjälpa mamma!


Sen ikväll ska faktiskt jag och min älskade mamma mysa lite här hemma, får ta och passa på när pappa är på julbord! äta lite räkor och dricka vin + ostricka :) Kan de bli mycket bättre? De var så länge sen jag gjorde något sånt med min mamma faktiskt så jag ser fram emot det :)


Har även fått mitt paket hem med klädern som vart beställda på h&m, de var super fina allihop :) Lägger in bilder på det sen, har inte tid till det heller ;D


Av Rebecca Nilsson - 14 december 2007 07:57

Är på jobbet nu, och jag är verkligen halv död. Men de ska jag inte känna efter. Dags att jobba nu igen. :(

Ovido - Quiz & Flashcards